10

باران و سرما در راه مازندران

  • کد خبر : 14063
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
باران و سرما در راه مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از بعدازظهر فردا انتظار داریم به‌تدریج شاهد افزایش ابر و وزش باد گاهی نسبتا شدید و کاهش دما و بارندگی از سمت غرب استان در آسمان مازندران باشیم.

به گزارش “خط شمال” احمد اسدی درباره پیش‌بینی وضعیت جوی آسمان استان، اظهار کرد: امروز کماکان جو پایداری در استان مازندران حاکم است و آسمان مازندران به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: براساس نقشه‌های هواشناسی باتوجه به شکل‌گیری جریانات سرد شمالی انتظار داریم به‌تدریج  شاهد افزایش ابر و وزش باد گاهی نسبتا شدید و کاهش دما و بارندگی از سمت غرب استان در آسمان مازندران باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: ارتفاعات هم ابری و مه‌آلود بوده و با بارش برف و باران همراه خواهد بود.

اسدی با اعلام اینکه این وضعیت تا صبح جمعه در استان ادامه دارد، تصریح کرد: از بعدازظهر جمعه مجددا جو پایداری در آسمان مازندران حاکم می‌شود.

وی ادامه داد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، روزهای ابتدایی هفته آینده  غالبا جو پایداری در استان حاکم خواهد بود و آسمانی صاف تا نیمه ابری شاهد هستیم.

اسدی گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت موج کوتاه و فردا به‌تدریج مواج پیش‌بینی می‌شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.