10

دومین همایش بانوان تاثیرگذار مازندران، برگزار می‌شود

  • کد خبر : 14058
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
دومین همایش بانوان تاثیرگذار مازندران، برگزار می‌شود
سرپرست اموربانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: دومین همایش بانوان تاثیرگذار استان مازندران در تاریخ سیزدهم دی‌ماه در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) که به‌نام هفته زن و روز تکریم از مقام مادر نام‌گذاری شده است، در ساری نیز برگزار می‌شود.

به گزارش “خط شمال” فرشته پازوکی در نخستین نشست هم‌اندیشی در جمع اعضای امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اظهار کرد: همزمان با دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار در تهران، همایش ملی بانوان تاثیرگذار در مازندران نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به هدف برگزاری این همایش شناسایی بانوان فعال و تاثیرگذار مازندرانی در تمامی زمینه‌ها است، خاطرنشان کرد: این همایش در راستای منویات مقام معظم رهبری برای معرفی الگوی سوم زن است.

سرپرست اموربانوان و خانواده استانداری مازندران تصریح کرد: ما باید ثابت کنیم که امروزه بانوان ما با حفظ پوشش و حجاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها و زمینه‌ها حضور دارند و هم در بحث تحکیم خانواده فعال هستند و مانعی برای فعالیتشان ندارند.

پازوکی گفت: یکی از برنامه‌های اموربانوان و خانواده استانداری مازندران شناسایی بانوان نخبه و به‌کارگیری این افراد در تمام زمینه‌ها است که دردستور کار خود داریم.

سرپرست اموربانوان و خانواده استانداری مازندران تاکید کرد: بانوان تاثیرگذار مازندرانی می‌توانند برای ثبت‌نام با مراجعه به سایت http://www.banooiran.ir ما را در دومین همایش ملی بانوان تاثیرگذاردر مازندران همراهی کنند.

پازوکی در پایان افزود: دومین همایش بانوان تاثیرگذار استان مازندران در تاریخ سیزدهم دی‌ماه در سالروز ولادت حضرت زهرا (س) که به‌نام هفته زن و روز تکریم از مقام مادر نام‌گذاری شده است، در ساری نیز برگزار می‌شود.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.