5
اعتراض شدید فرماندار از عملکرد اداره راه و شهرسازی؛

قانون حفظ اراضی راه و شهرسازی در فریدونکنار صورت نمی‌گیرد

  • کد خبر : 14005
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲
قانون حفظ اراضی راه و شهرسازی در فریدونکنار صورت نمی‌گیرد
فرماندار فریدونکنار با اعتراض شدید از عملکرد اداره راه و شهرسازی این شهرستان، گفت: متاسفانه پیگیری لازم برای بحث حسن‌آباد، کمربندی و حفظ اراضی راه و شهرسازی از سوی اداره راه و شهرسازی صورت نمی‌گیرد و مردم نسبت به این موضوعات گلایمند هستند که باید این رویکرد تغییر پیدا کند.

به گزارش “خط شمال” کوروش ابراهیم نژاد گرجی در یازدهمین جلسه شورای اداری فریدونکنار با گرامی‌داشت ایام شهادت حضرت زهرا(س) که همزمان با تشییع پیکر شهدای گمنام شد، اظهار داشت: ما امنیت را مدیون خون شهدا هستیم و به دلیل اینکه ما غرق در امنیت هستیم این مهم را حس نمی‌کنیم.

وی افزود: به برکت خون شهدا ما شاهد اقتدار و همچنین ترویج فرهنگ مقاومت در منطقه هستیم و وظیفه داریم این روحیه را به نسل بعدی انتقال دهیم.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: از مردم فریدونکنار به دلیل اینکه نتوانستیم رتبه نخست فرمانداری فریدونکنار را در ارزیابی استان به دست آوریم عذرخواهی می‌کنیم.

ابراهیم نژاد گرجی یادآور شد: در برخی از روستاها صاحبان آب‌بندان‌ها با پرورش ماهی و جلوگیری از آب‌گیری درحال خیانت به کشاورزان آن روستا هستند چراکه در فصل کشاورزی با مشکلات متعدد رو به رو می‌شوند.

وی با اشاره به اتفاق روز گذشته درخصوص جایگاه های سوخت گفت: به دلیل حمله سایبری دشمن شاهد اختلال در پمپ بنزین های کشور بودیم که با تلاش مسئول شرکت فرآورده های نفتی و همه مسئولان جایگاه سوخت شهرستان در کمترین زمان ممکن جایگاه سوخت فریدونکنار به ارائه خدمات بازگشت.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه دستگاه‌های اداری شهرستان پس از هر جلسه شورای اداری تا شورای اداری بعدی بر اساس معیارهایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، افزود: دستگاه‌ها این بار در زمینه جهاد تبیین، عفاف و حجاب، جوانی جمعیت، رصد اشتغال، غربالگری فشار خون و دیابت، تامین سوخت، شهدای گمنام، راهیان نور، روابط عمومی و انتخابات مورد ارزیابی قرار گرفته که ادارات آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری فریدونکنار و شهرداری آستانه‌سرا در رتبه‌های بالا قرار دارند.

ابراهیم‌نژاد گرجی اعلام کرد: ادارات اوقاف و امور خیریه، بنیاد مسکن، منابع طبیعی و آبخیزداری، پزشکی قانونی و راه و شهرسازی در این بخش‌ها از کمترین امتیاز برخوردار شدند و در رتبه‌های پایین دستگاه‌ها قرار گرفتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم مناطق فیروزآباد و حسن‌آباد از بهترین مردم هستند و مسئولان باید تلاش بیشتری برای رسیدگی به این مناطق داشته باشند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=14005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.