9

جلسه شورای فرهنگ عمومی در سرخ‌رود برگزار شد

  • کد خبر : 13988
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
جلسه شورای فرهنگ عمومی در سرخ‌رود برگزار شد
جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر و بخش سرخ‌رود با حضور حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده امام‌ جمعه، فرماندهی سپاه ناحیه سرهنگ پاسدار اسماعیل ابراهیم‌نژاد، مهندس کبود شهردار، حسین‌زاده، فرمانده حوزه‌های حضرت موسی ع و حضرت خاتم ص، معاونت اجتماعی و فرهنگی ناحیه، ‌مدیر عامل شهرک خانه دریا و روسای ادارات در محل نمازخانه مجتمع خانه دریا برگزار شده است.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی زاده ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و شهادت بی بی دوعالم خانم فاطمه زهرا (س) را به عموم مردم تسلیت گفت و اظهار داشت: یکی از مطالبات مردم نسبت به من مقوله امر به معروف است که بنده خود به شخصه خیلی پیگیر این امر مهم دینی هستم و خواهم بود.

وی افزود: مدیران ما باید فرهنگ فاطمی را در اماکن طوری بسترسازی کنند که مردم فرهنگ فاطمی را دوست داشته و به آن عمل کنند؛ نبایدبه گونه‌ای باشد که برخی از بانوان فقط حضرت زهرا را دوست دارند، اما حجاب فاطمی را دوست ندارند.

سرهنگ پاسدار ابراهيم نژاد نیز در ادامه جلسه گفت: هر آنچه را که ما داریم مدیون خون پاک شهدا هستیم و خواهیم بود‌، درحال حاضر بسترها برای تشییع شهید خوشنام در حال آماده سازی است اما اگر شرایط آب هوای اجازه نداد و ما نتوانستیم در روز شهادت خانم فاطمه زهرا (س) تشییع انجام ندهیم، برنامه به شهادت ام‌البنین روز تکریم از مادران شهدا انجام خواهد شد.

وی گفت: ازشهردار سرخ رود تقاضا داریم که تابلوی شهدا یک شهر در اصرع وقت تعویض شود عکس و تابلوهای تازی ای نصب شود.

علی حسین زاده بخشدار سرخ رود در ادامه جلسه ضمن تسلیت به بانوی دوعالم خانم فاطمه زهرا اظهار کرد: فاطمه به معنی ازریشه جداشدن ،یعنی کسانی که به خانم فاطمه زهرا نزدیگ می‌شوند وخط پیرو اون هستند ازآتش جهنم دورخواهندشد و تشکر ویژه از مسئولان خانه دریا بابت هماهنگی این برنامه درمحل خانه دریا و میزبانی آنها تشکر کرد.

مجید سلیمانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: نگاه ویژه به خانه دریا نگاه عفاف وحجاب است و همچنین طرف داران حقوق بشر،حرف آنها این است که درایران حقوق بشرنصبت به بانوان اجرا نمیشودوحجاب برای بانوان ایرانی دست پاگیر است، این حرف ها همش از زبان دشمنان ما است چون اگر اینگونه نباشد چرا درمورد رژیم کودک کش اسرائیل هیچ سخنی به زبان نمی آورند.

وی افزود: حجاب اولین خاکریز یک کشور است که در حال حاضر در دست دشمنان افتاده دین و مذهب ما شیعیان و ما هر چه زوتر باید بحث حجاب را درکشورحل کنیم و همچنین سگ گردان‌های شهر که باید به طورجدی پیگیری شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=13988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.