5

ضرورت ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه/ شهیدان گمنام ارتباط ویژه‌ای با حضرت فاطمه (س) دارند

  • کد خبر : 13965
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
ضرورت ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه/ شهیدان گمنام ارتباط ویژه‌ای با حضرت فاطمه (س) دارند
امام جمعه سرخ‌رود گفت: در بین شهدا، شهیدان گمنام ارتباط ویژه‌تری با حضرت فاطمه دارند، در واقع ایشان، برای این شهید گمنام عزیز و دیگر شهیدان گمنام مادری می‌کنند.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه امروز اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در حدیثی بسیار مهم فرمودند:« إنْ كُنْتَ تَعْمَلُ بِما اءمَرْناكَ وَ تَنْتَهى عَمّا زَجَرْناكَ عَنْهُ، فانْتَ مِنْ شیعَتِنا، وَ إلاّ فَلا؛ اگر آنچه را كه ما اهل بیت دستور داده ایم عمل كنى و از آنچه نهى كرده ایم خوددارى نمائى ، تو از شیعیان ما هستى وگرنه ، خیر.»

وی افزود: وقتی از شهید و مقام شهید سخن می گوئیم،در سبک زندگی این عزیزان،تبعیت و اخلاص به حضرت فاطمه موج می زند.آنقدر برخی از این شهیدان در ارتباط با حضرت فاطمه سلام الله خلوص داشتند که در بسیاری از عملیات ها با امداد ایشان پیش می رفتند،خاطرات شهید برونسی موید این مطلب است.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: در بین شهدا، شهیدان گمنام ارتباط ویژه‌تری با حضرت فاطمه دارند، در واقع ایشان برای این شهید گمنام عزیز و دیگر شهیدان گمنام مادری می کنند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده گفت: جان کلام این است که ما برای سعادت دنیا و آخرت دختران و پسران،زنان و مردان و نجات از سبک های زندگی پوچ و گمراه ، که دشمن شبانه روز در حال ترویج آن است،نیازمند سبک زندگی فاطمی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در جریان جنگ غزه هر چه می گذرد به بی اعتباری سازمان های بین المللی و خوی وحشی گری آمریکا و اسرائیل بیشتر پی می بریم. جایی که آمریکا و استکبار تمام سرنوشت دنیا را با حق وتو گروگان گرفته اند.تمام دنیا از آتش بس و کمک‌ های بشر دوستانه می گویند اما آمریکا با وتو تمام آنها را به سُخره می گیرد.

امام جمعه سرخ‌رود بیان داشت: رژیم صهیونیستی و آمریکا فقط منطق مقاومت و ایستادگی می فهمند. مقاومتی که هر روز جوش‌ و خروش بیشتری پیدا می کند،از سلحشوران یمن گرفته تا حزب‌الله و عراق و حماس عزیز. اینان واژه هیهات منا الذله را در روزگار ما ترجمه می کنند و به حول قو الهی نشان خواهند داد خون بر شمشیر پیروز خواهد شد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده افزود: تشکر می کنیم از اقدامات دولت پیرامون فساد ستیزی و گشت ارشاد مدیران،و می خواهیم علاوه بر کشف این موارد،به علل و عوامل آن هم توجه کنند،که قطعا یکی از دلایل آن نفوذ و رانت است. این اقدامات نشان دهنده آن است که فساد در حکومت سیستماتیک نیست،چون خود دولت در کشف و برخورد با این عوامل پیش قدم است.

وی در پایان یادآور شد: از دیگر موضوعاتی که در این مدت با آن مواجه بودیم مسئله افزایش سن بازنشستگی است.چرا یک کارگر که امید داشت بعد از ۳۰ سال تلاش به یک آسايش برسد الان باید چندسال بیشتر هزینه پرداخت کند. اینها مسائل لاینحل در این موضوع است. ظاهر قضیه با عدالت و انصاف فاصله دارد و مسئولین انقلابی باید با جدیت به این مسئله ورود کنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=13965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.