8

اختصاص ۳۶ میلیارد ریالی تسهیلات مشاغل خانگی در محمودآباد

  • کد خبر : 13840
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
اختصاص ۳۶ میلیارد ریالی تسهیلات مشاغل خانگی در محمودآباد
رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی محمودآباد گفت: با توجه به‌ پیش بينی‌ها و افزایش اعتباری برای شهرستان، در مرحله نخست ۳ میلیارد و ۶۳۶ میلیون تومان تسهیلات برای ایجاد مشاغل خانگی پرداخت می‌شود.

به گزارش “خط شمال” محمد عیسی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تسهیلات اعطایی از سوی بانک‌های عامل به منظور ایجاد مشاغل خانگی اختصاص پیدا کرده و تاکنون ۳میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از این اعتبار پرداخت شد و پرداخت مابقی تسهیلات به طرح‌ها از سوی بانک‌ها ادامه دارد.

وی یادآور شد: تسهیلات اعطایی به متقاضیان مشاغل خانگی (مستقل و پشتیبان) مرتبط با دستگاه های صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی است و به موضوعاتی همچون طرح های پرورش مرغ بومی و دام، پرورش ماهی، گل و گیاه،خیاطی،فرش، قلاب بافی و گل و گیاه پرداخت شده است.

رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی محمودآباد افزود: تاکنون ۹۰ درصد از تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان پرداخت گردیده و امید است تا پایان سال شاهد تحقق صد درصدی تعهد اشتغال و تسهیلات مشاغل خانگی باشیم.

عیسی‌زاده خاطرنشان کرد: در موضوع تعهد اشتغال، آمار پیش بینی شده این شهرستان ۱۴۴۹ مورد بوده که با تلاش دستگاه ها تاکنون قریب ۸۵ درصد از تعهدات محقق شده است.

وی اظهار امیدواری کرد با مذاکرات و تعامل صورت گرفته با بانک ها، مابقی تسهیلات تا پایان سال بر اساس ضوابط و فرآیند قانونی، پرداخت و تعهدات اشتغال انجام گیرد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=13840

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.