4
فرمانده سپاه کربلا مازندران:

11 پک ورزشی به ارزش 300 میلیون تومان توزیع شد

  • کد خبر : 1356
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
11 پک ورزشی به ارزش 300 میلیون تومان توزیع شد
فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: 11 پک ورزشی به ارزش 300 میلیون تومان در راستای کمک به مناطق کم‌برخوردار استان توزیع شد و به‌واسطه شناخت و حضور گسترده بسیج در سطح مازندران ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه در بخش ورزشی، علمی و ... شناسایی می‌شود.

سردار سیاوش مسلمی صبح امروز در آئین مومنانه اهدای لوازم ورزشی جهت تجهیز 11 خانه ورزش مناطق کم‌برخوردار استان مازندران به‌عنوان لیگ احسان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره و با مشارکت سپاه کربلا که در میدان صبحگاه ستاد سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: آنچه دغدغه ما است این بوده تا بتوانیم از ظرفیت ورزش و جوانان مازندران برخوردار شویم و کار مفیدی انجام شود.

وی افزود: این کار با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی امام (ره) انجام شد؛ مناطق کم برخوردار شناسایی و امکان بهره‌گیری از پک‌های ورزشی به این مناطق داده شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: با همت بسیج ورزشکاران سپاه کربلا علاوه بر 11 پک آماده شده به ارزش ریالی ۳۰۰ میلیون تومان که امروز توزیع شد در آینده شاهد توزیع بیشتر در سطح استان خواهیم بود.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ یکی از برنامه‌های کوتاه مدت سپاه گسترش فضاهای ورزشی و پرداختن به ورزش‌های قهرمانی است که یکی از قطب‌های ورزشی ما کشتی مازندران بوده و امیدواریم در این راستا برنامه های خوبی برای استان و  شهرستان جویبار که تجهیز ورزشی برای آن در نظر گرفته‌ایم؛ صورت گیرد.

حضور فعال بنیاد احسان در عرصه‌های مختلف در سطح کشور

علی جوادی مدیر قرارگاه امدادی بنیاد احسان کشور در ادامه این آیین مومنانه اظهار کرد: مجموعه ستاد اجرایی امام (ره) با هماهنگی بنیاد احسان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و حوادثی که رخ می دهد حضور فعال و مشارکت پیشروانه دارد.

وی افزود: همزمان در تمامی استان‌ها در روزهای اخیر شاهد این بودیم که هموطنان ما درگیر حوادث طبیعی همانند سیل بودند؛ کمک‌های انجام شده و گروه‌های جهادی در حال خدمات‌رسانی هستند.

مدیر قرارگاه امدادی بنیاد احسان کشور ادامه داد: همزمان فعالیت ورزشی و اجتماعی در خصوص راه‌اندازی اماکن ورزشی، شناسایی استعدادها، معرفی استعدادها به فدراسیون‌ها و … در راستای بدست آوردن قهرمانی با انظام پیوست فرهنگ و اعتقادی با همکاری سپاه کربلا اقدام به ایجاد ۱۱ خانه ورزش در شهرستان‌های مختلف با ارزش ریالی فاز اول هر پک ۲۵۰ میلیون ریال است.

جوادی خاطرنشان کرد: 11 سری لوازم ورزشی با مشارکت سپاه کربلا در مناطق کم برخوردار هر شهرستان یک پک تقدیم می‌شود که جمعا به میزان ۳ میلیارد ریال مجموعه کمک‌های ورزشی فاز اول است که ان‌شالله از امروز با مشارکت تربیت بدنی سپاه و مربیان رشته‌‌ها شروع به خدمات‌دهی می‌کند.

وی در پایان گفت: تنیس روی میز، فوتبال و رشته‌های دیگر که اقلام آن در حال توزیع است؛ مجموعه آموزش آن نیز در دستور کار بوده و توسط تربیت بدنی سپاه و شهرستان‌ها انجام می‌شود تا استعدادها شناسایی شوند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.