17
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران مطرح کرد:

نقش کلیدی مدیریت جهادی در ارتقای کیفیت آموزش و پرورش/ باید از ظرفیت پیشکسوتان استفاده کرد

  • کد خبر : 13478
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
نقش کلیدی مدیریت جهادی در ارتقای کیفیت آموزش و پرورش/ باید از ظرفیت پیشکسوتان استفاده کرد
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: آموزش و پرورش، امروز نیازمند مدیرانی است که جهادی عمل کنند چراکه در آموزش و پرورش گستردگی کار بسیار بالا بوده و بررسی و پیگیری امور زمانی طولانی خواهد برد.

به گزارش “خط شمال” قاسم دراسرایی ظهر امروز در آیین تجلیل از مدیران بازنشسته هنرستان‌های فنی وحرفه‌ای ،کاردانش و مدارس نمونه دولتی استان مازندران که به میزبانی محمودآباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: شان و جایگاه معلمان و مدیران بازنشسته و پیشکسوت باید ارزش نهاد شود.

وی افزود: تلاش‌های شبانه‌روزی پیشکسوتان عرصه آموزش و پرورش قابل قدردانی بسیار است چراکه سال‌های طولانی در کنار فرزندان ما انجام وظیفه کردند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: از ظرفیت معلمان و مدیران گذشته قطعا باید استفاده شود و طرح و برنامه‌ها باید طبق بوم مدارس نوشته و به مرحله اجرا برسد.

دراسرایی خاطرنشان کرد: باید به چهار اصل مدیریت فرصت‌ها، تهدیدها، چالش‌ها و امتیازات توجه ویژه داشت و از ظرفیت پیشکسوتان برای محقق شدن این امر استفاده کرد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش، امروز نیازمند مدیرانی است که جهادی عمل کنند چراکه در آموزش و پرورش گستردگی کار بسیار بالا بوده و بررسی و پیگیری امور زمانی طولانی خواهد برد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: استفاده از خرد جمعی و نظرات و پیشنهادات پیشکسوتان می‌تواند در روند موفقیت مدارس تاثیرگذار است.

دراسرایی تاکید کرد: مدیریتی که طبق شرایط حال حاضر مدرسه خود را اداره کند، می‌تواند شاهد بروز بودن دانش‌آموزان باشد چراکه فرزندان امروز ما با افکارگسیختگی فضای مجازی رو به رو هستند.

وی در پایان یادآور شد: امیدوایم مدیر امروز با شناخت ظرفیت، خود و بوم مدرسه، گامی استوار در راستای ارتقای آموزش و پرورش شهر خود بردارد چراکه ما باید به دنبال کاهش آسیب‌ها باشیم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=13478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.