2

دنیای آینده دنیای فلسطین است/ تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات

  • کد خبر : 13117
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
دنیای آینده دنیای فلسطین است/ تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات
امام جمعه سرخ‌رود گفت: دنیای آینده دنیای فلسطین است، دنیای رژیم غاصب صهیونیستی نیست و آینده متعلّق به اینها خواهد بود؛ امروز ماجرای فلسطین سنگ محکی شده برای شناخت حق و باطل، سنگ محکی برای شناخت صداقت و نفاق و دروغ.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه اظهار داشت: هر چند حملات وحشیانه رژیم کودک کش اسرائیل مصیبت‌های جانگدازی را بر قلب تمام آزادی خواهان دنیا گذاشته است اما عملیات طوفان القصی همچنان در حال فرو ریختن اسرائیل است.

وی افزود: دیروز سالگرد قانون ننگین کاپیتالاسیون بود. قانونی که یک آمریکایی می توانست هر غلطی و جنایتی و فسادی در کشور دهد و مصونیت داشته باشد و اگر انقلاب اسلامی نبود امروز چکمه های آمریکایی ها بر گرده مردم ایران بود.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: انقلاب اسلامی نه تنها شر آمریکا و غرب و شاهان دست نشانده را از سر این ملت کم کرد، بلکه جبهه مقاومتی را به وجود آورد که آمریکا و متحدانش دیگر روی آرامش را در منطقه نبینند و چقدر حقیرند برخی که تاریخ را سانسور می کنند و پهلوی را تطهير می کنند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: حمایت دولت های غربی مانند آمریکا و انگلیس و فرانسه و…از اسرائیل، نشان از وحشت آنها از نابودی این جرثمه فساد دارد. همه ما که خود را در جبهه مقاومت می دانیم، لحظه شماری می کنیم برای جهاد با آمریکا و اسرائیل و ایادیشان، تا شر آنها را از این منطقه کم کنیم و همه ما گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در پی آن هستند تا زنان و دختران ما را تهی کند و به آنها بقبولاند که تنها جسم و ظاهر هستند. ما الگوهایی همچون حضرت معصومه (س) داریم. مسئولین بدانند هر چقدر در مدیریت فضای مجازی و قانون‌ حجاب و عفاف کوتاهی کنند، به معنی گم شدن این الگوها و تضعیف حیا در جامعه است.

امام جمعه سرخ‌رود یادآور شد: مراحل ثبت نام نهایی نامزد های انتخابات مجلس در حال انجام است. قطعا مجلس در رأس امور است و ریل‌گذاری کشور در تمام ابعاد اقتصادی و فرهنگی و اقتصادی و سياسي با مجلس است.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در پایان گفت: دشمن در وهله اول در پی کم رنگ کردن انتخابات است و در مرحله بعد به دنبال مجلسی است که از آرمان های انقلاب و انقلابی گری به دور باشد. هم شورای نگهبان در صلاحیت ها باید دقت کافی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=13117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.