6

برگزاری 103 دوره آموزشی ترویجی کشاورزی در محمودآباد

  • کد خبر : 13075
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
برگزاری 103 دوره آموزشی ترویجی کشاورزی در محمودآباد
مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از اجرای 103 دوره کارگاه، کلاس، بازدید آموزشی ترویجی و آموزش کوتاه با شرکت بیش از هزار و 403 نفر در سالجاری خبر داد.

به گزارش “خط شمال” محمد هادی‌زاده با بیان اینکه یکی از اقدامات مؤثر بخش کشاورزی، انتقال فناوری‌های نوین کشاورزی به کشاورزان و بهره‌ برداران است، گفت: در سالجاری تاکنون 103 دوره کارگاه، کلاس، بازدید آموزشی ترویجی و آموزش کوتاه با شرکت هزار و 403 نفر از کشاورزان و بهره‌ برداران بخش کشاورزی شهرستان محمودآباد برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد ادامه داد: در حوزه زراعت 82 مورد کارگاه و کلاس آموزشی با حضور هزار و 108 نفر و در حوزه باغبانی 11 مورد کارگاه و کلاس آموزشی برای 157 نفر اجرا شد.

هادی‌زاده افزود: 6 مورد دوره آموزشی در حوزه دام و طیور با شرکت 87 نفر و چهار دوره در سایر حوزه ها برای 51 نفر در سال قبل در این شهرستان برگزار شد.

وی در پایان گفت:هدف از برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی را آشنایی بهره‌ برداران در فرایند آموزش با مراحل کاشت، داشت و برداشت محصولات زراعی، باغی، دامی و … به صورت تئوری و عملی و ارتقا سطح دانش و توانمندی آنان جهت اجرا و مدیریت مزرعه برشمرد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=13075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.