3

شناساندن شهدا به نسل جوان/ جبهه مقاومت سیلی محکمی به رژیم غاصب خواهد زد

  • کد خبر : 12929
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
شناساندن شهدا به نسل جوان/ جبهه مقاومت سیلی محکمی به رژیم غاصب خواهد زد
فرمانده سپاه محمودآباد با تاکید بر شناساندن شهدا به نسل جوان، گفت: حادثه دیشب و به شهادت رسیدن مردم مظلوم فلسطین، بسیار تلخ بود و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری امیدواریم جبهه مقاومت سیلی محکمی به رژیم غاصب بزند.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ اسماعیل ابراهیم‌نژاد در جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش سرخ‌رود اظهار داشت: جنایات رژیم صهیونیستی از ۷۰ سال پیش تاکنون بوده و در این چندین سال شاهد آن بوده‌ایم.

وی افزود: حادثه دیشب بسیار تلخ بود و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری امیدواریم جبهه مقاومت سیلی محکمی به رژیم غاصب خواهد زد.

فرمانده سپاه محمودآباد با اشاره به اینکه بیش از هزار نفر در بیمارستان غزه تاکنون اعلام شده که به شهادت رسیدند، عنوان کرد: امیدواریم به زودی آزادی فلسطین را شاهد باشیم؛ انتظار می‌رود با برگزاری یادواره‌های شهداد در بحث شهید شناسایی در سطح شهرستان محمودآباد اقدامات خوبی انجام شود.

سرهنگ ابراهیم‌نژاد گفت: شهدا باید به نسل جوان شناسانده شود تا راه شهید ادامه یابد؛ نويسندگان این حوزه باید حمایت شوند چراکه در راه شناساندن شهدا به نسل جوان قلم می‌زنند.

وی در پایان با بیان اینکه ۴۶ رزمنده مدافع حرم در شهرستان محمودآباد داریم، یادآور شد: این بسیجیان باید به نسل جوان معرفی شوند و در کنار آن تصاویر شهدا در سطح شهرستان محمودآباد، شهر سرخرود و روستاها باید نشان داده شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=12929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.