6

آسفالت شورمست و فعال شدن کارخانجات؛ وعده‌های بی‌سرانجام

  • کد خبر : 1253
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴
آسفالت شورمست و فعال شدن کارخانجات؛ وعده‌های بی‌سرانجام
در روستاهایی نظیر شورمست معمولا اهالی روستاها در انجام امور عمومی و عمرانی وحدت دارند اما بخشی از کار باید توسط نمایندگان مجلس و دولتمردان پیگیری و انجام شود که آقایان به وعده‌هایی مانند ادامه آسفالت شورمست عمل نکردند.

شورمست جزو نخستین روستاهایی بوده که برخوردار از جاده ماشین رو شده و سالیان قبل دو سوم از مسیر آن آسفالت گردید، اما حدود 10سال ادامه آسفالت نیمه کاره مانده و روستاهای شورمست (ده) و ضعیف کلا همچنین مسیر دریاچه و روکش مسیر شورمست رودبار در انتظار پیگیری نمایندگان مجلس و اجرای دولتمردان مانده است.

در ایام انتخابات اخیر مجلس و بعد از انتخابات با جناب آقای دکتر کیوان مرادیان به اتفاق شورای شورمست مذاکره داشته ایم و از ایشان خواستیم تا برای این کار عمومی و عمرانی با مدیران مربوطه شهرستانی، استانی و کشوری رایزنی نمایند و مجدد در بازدید آقای مرادیان از شهرک صنعتی با ایشان برای قولی که داده اند، گفتگو کردیم و مجدد شنونده وعده پیگیری بوده ایم، اما این دیدارها و وعده ها و انتقادات خبرنگاران از عدم آسفالت مناطق مذکور حتی یک متر برای ادامه آسفالت شورمست در عمل کاری صورت نگرفت.

در خصوص شهرک صنعتی شورمست، همگان می دانند صدها نفر در شالیزار شورمست مشغول کشاورزی بوده اند و علاوه بر تأمین مایحتاج خانواده خود و وابستگان خویش، اقدام به فروش محصول مازاد می کردند و این امر باعث رونق معیشت و زندگی آنها بود، مردم با وزارت صنایع و معادن وقت همکاری کردند و زمین هایی که معیشت آنها تا حد زیادی به این کشاورزی وابسته بوده را دراختیار شرکت شهرک‌های صنعتی قرار دادند به امید تأمین اشتغال جوانان، اما چه شد؟ بسیاری از کارخانجات شهرک صنعتی شورمست راکد هستند و بازدیدهای مستمر نمایندگان مجلس و دولتمردان، اتفاق بزرگی را در این شهرک رقم نزد.

قول آقای دکتر کیوان مرادیان نماینده حوزه انتخابیه هم برای آدامه آسفالت شورمست تحقق نیافت و در عمل از قول آقای مرادیان برای آسفالت نتیجه ای ندیده ایم. از مهندس کمال علیپور دیگر نماینده محترم حوزه انتخابیه که اتفاقأ عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هست نیز اقدام و عملی که منتج به ادامه آسفالت شورمست شود ندیده ایم، کمیسیون عمران یکی از وظایفش نظارت بر سازمان‌های راه سازی و راهداری و عمرانی هست، براستی برای آسفالت روستای شورمست آیا نظارتی نتیجه بخش شده است؟ آقای مهندس نجفی مدیرکل محترم راهداری مازندران که از قضا اهل سوادکوه هست یا هر مدیر شهرستانی، استانی و کشوری که آسفالت در حوزه اختیار ایشان می باشد، می پرسیم علت اینکه سالها آسفالت شورمست بلاتکلیف مانده چیست؟

از آقای عبدالله شهمیر که چندین بار مطالبه‌گری آسفالت را در رسانه‌های شهرستانی و استانی انجام داده اند و سایر همکاران رسانه ای زحمتکش ایشان می‌خواهیم این مطالبه به حق مردم شورمست را از طریق رسانه هم به گوش نمایندگان محترم و مدیران مربوطه برسانند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.