5

مشکل آب اراضی کشاورزی بخش سرخ‌رود، همچنان پابرجا است/ هزینه کَردِ 40 درصدی عملیات روکش آسفالت با قیر رایگان

  • کد خبر : 12496
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
مشکل آب اراضی کشاورزی بخش سرخ‌رود، همچنان پابرجا است/ هزینه کَردِ 40 درصدی عملیات روکش آسفالت با قیر رایگان
نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مشکل آب اراضی کشاورزی بخش سرخ‌رود، همچنان پابرجا است، گفت: یکی از مشکلات بخش، بحث آب اراضی کشاورزی است که در فصل کشاورزی، کشاورزان با آن روبه‌رو می‌شوند.

به گزارش “خط شمال” ولی‌الله فرزانه در نشست با دکتر توکلی در خصوص مشکلات بخش سرخ‌رود اظهار داشت: سردهنه‌های اراضی باید مورد بررسی قرار گیرد تا کشاورزان ما از فعالیت‌های آب منطقه‌ای در سال بعد بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: نمایندگی آب منطقه‌ای از دیگر مشکلات کشاورزان محمودآباد و بخش سرخ رود است که باید برای گرفتن مجوز به آمل مراجعه کنند.

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی افزود: مشکلات کمبود آب در شهر سرخ‌رود و بخش طی چند سال اخیر شرایط بهتری پیدا کرد چراکه امور آب و فاضلاب به‌طور موقت از چاه‌هایی که قابلیت تبدیل به آب شرب داشته، استفاده کرد.

فرزانه خاطرنشان کرد: منطقه چاکه که مشکل چندین ساله شهر سرخ‌رود است از مشکلاتی بوده که به‌صورت جدی پیگیری خواهد شد تا شهرداری بتواند از مزایای آن بهره‌مند شود.

وی در خصوص گرفتن قیر رایگان دهیاری‌ها گفت: در حال حاضر 40 درصد هزینه عملیات روکش آسفالت را قیر رایگان تشکیل می‌دهد و 60 درصد بر عهده شوراها و دهیاری‌ها خواهد بود.

نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: امیدواریم با پیگیری و مساعدت بیشتر بنیاد مسکن مازندران از مزایای قیر رایگان بیشتر بهره‌مند شویم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=12496

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.