6

45 میلیون گل و گیاه زینتی در محمودآباد تولید شد

  • کد خبر : 12482
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۴۹
45 میلیون گل و گیاه زینتی در محمودآباد تولید شد
مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: 45 میلیون و 500 هزار شاخه، اصله و گلدان انواع گل و گیاهان زینتی در این شهرستان تولید شده است.

به گزارش “خط شمال” محمد هادی‌زاده با بیان اینکه گلخانه فرصتی برای رشد گیاهان در تمام طول سال و حتی در شرایط سخت را برای گیاهان فراهم می‌کند، گفت: از اول امسال تاکنون یک میلیون شاخه، اصله و گلدان انواع گل و گیاه زینتی گلخانه ای شامل گیاهان آپارتمانی، گل شاخه بریده، گل های فصلی و درخت و درختچه های زینتی در شهرستان محمودآباد تولید و به بازار عرضه شود.

وی افزود: این میزان تولید در فضای گلخانه ای 20 هزار مترمربع در مناطق مختلف تحت پوشش مراکز 3 گانه جهاد کشاورزی این شهرستان انجام می شود.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد میزان تولید انواع گل و گیاهان گلخانه ای شامل 500 هزار گلدان گیاهان آپارتمانی، 250 هزار گل شاخه بریده و 250 بوته گل های فصلی است.

هادی‌زاده در پایان با اشاره به اینکه گلخانه در شرایط آب و هوایی نامناسب در مناطق بیش‌ از حد گرم، سرد یا مرطوب می‌تواند کمک بزرگی به بهره بردار برای رشد محصولات دلخواهشان کند، گفت: گلخانه می‌تواند شرایط محیطی بهینه را به بهترین صورت برای گیاهان فراهم و کمترین تلفات را ایجاد کند و به یکی از سودآور ترین بخش های کشاورزی تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=12482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.