4

اجتماع فرهنگیان شاهد دیار علویان به‌میزبانی محمودآباد برگزار می‌شود

  • کد خبر : 12472
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۳۷
اجتماع فرهنگیان شاهد دیار علویان به‌میزبانی محمودآباد برگزار می‌شود
اجتماع فرهنگیان شاهد دیار علویان (به رنگ زنگ ایثار) به‌میزبانی شهرستان محمودآباد و با حضور دکتر صحرایی وزیر آموزش و پرورش و فرزندان شهدای فرهنگی استان مازندران، روز جمعه 14 مهرماه همزمان با هفته وحدت در مجتمع نفت برگزار خواهد شد.

به گزارش “خط شمال” به منظور برگزاری اجتماع بزرگ فرهننگیان شاهد مازندران نشست هم‌اندیشی با حضور دکتر غلامحسن علیزاده مدیرکل ایثارگران دانشگاه فرهنگیان و رئیس مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی استان مازندران، دکتر روح اله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد، دکتر رسولی معاون فرماندار، اعضای شورای شهر محمودآباد و اعضای دبیرخانه همایش (نمایندگان مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی استان) بعدازظهر سه شنبه ۱۱ مهرماه در دفتر دبیرخانه در فرمانداری محمودآباد برگزار شد.

دکتر غلامحسن علیزاده رییس مجمع ضمن تبریک ولادت پر سرسعادت ختمی مرتب حضرت رسول اکرم (ص) و رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) گفت: به عنوان یک فرزند شهید و نماینده مجمع استان از فرماندار ساعی شهرستان که جوانمردانه و جانانه از عزیزان ما در دبیرخانه همایش حمایت کردند و نگاه پدرانه داشتند تشکر و قدردانی ویژه دارم انشالله نگاه و عنایت ویژه شهدا بدرقه راه و زندگیتان باشد.

وی افزود: شما و رفقای جهادیتان همجنس شهدا هستید که از آخر مجلس چیده شدند چون شما گام در مسیری گذاشتید که نام و یاد ۷۰۰ شهید و فرزندان برومندشان (فرزندان شهدای فرهنگی) در آن حضور دارند.

رییس مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی استان مازندران در انتها از زحمات شبانه روزی اعضای مجمع در دبیرخانه همایش قدردانی کرد و گفت انشالله در آینده با همکاری همین عزیزان جهادی همایش پدران آسمانی را در سطح استان برگزار خواهیم کرد.

روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد نیز در ادامه جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: همه ما مدیون خون پاک و مطهر شهدا هستیم و انشالله شهدا شفیع ما باشند.

وی افزود: برگزاری همایش فرهنگیان شاهد دیار علویان برای شهرستان صد هزار نفری محمودآباد یک فرصت و افتخار است. کار شما کار فرهنگی است و ما نیازمند چنین کارهای فرهنگی در کشور هستیم و این اقدام شما یک اقدام نرم در مقابل آن همه جنگ فرهنگی دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار محمودآباد گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری مدظله‌العالی فرمودند دشمن هیچ وقت بیکار ننشسته و مترصد و در کمین گاه است که ضربه بزند و الحمدالله برگزاری این همایش و حضور این جمع با برکت و روزی شهر ماست.

علیزاده خاطرنشان کرد: محمودآباد شهرستان شهید پرور است، ما در شهرستان ۲ خانواده معزز ۳ شهیدی، ۱۰۶ شهید دانش آموز و ۶ شهید دانشجو ستاره های آسمان شهرستان محمودآباد می باشند.

وی در پایان ضمن تقدیر از اعضای مجمع فرزندان شاهد ایران اسلامی استان مازندران که در قالب دبیرخانه همایش با مجموعه ای خوب در اینجا جمع شده اند، گفت: انشالله بتوانیم مراسمی فاخر در شأن عزیززادگان شهدا آن ستاره های درخشان برگزار کنیم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=12472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.