3

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

  • کد خبر : 12463
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۱۳
اعلام محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
رییس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت 7 صبح روز شنبه 15 مهرماه 1402 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش “خط شمال” سرهنگ “یدالله جهان تاب” با تبریک ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت 7 صبح روز شنبه 15 مهرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت 7 صبح روز شنبه 15 مهرماه در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس ، اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت 13 تا 24 روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه 10، 11 و 12 مهر ماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا 24 همان روزها از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

جهان تاب افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت 24 روزهای جمعه و شنبه 14 و 15 مهرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روزها از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد .

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 امروز دوشنبه 10 مهرماه و روزهای سه شنبه و چهارشنبه 11 و 12 مهرماه و همچنین از ساعت 7 صبح تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 13 و 14 مهرماه از این محور ممنوع است .

رییس پلیس راه مازندران افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی در روزهای سه شنبه، جمعه و شنبه 11، 14 و 15 از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 22 به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد .

جهان تاب به اجرای محدودیت ها تردد در محور فیرزکوه نیز اشاره کرد و گفت: تردد انواع تریلر ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای سه شنبه و جمعه 11 و 14 شهریورماه از مسیر جنوب به شمال محور تهران، فیروزکوه، قائم شهر و بالعکس ممنوع می باشد .

وی در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و ضمن مدیریت سفر خود، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=12463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.