2

مرمت 95 هکتار از آب‌بندان‌های محمودآباد با اعتبار 52 میلیاردی

  • کد خبر : 11821
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷
مرمت 95 هکتار از آب‌بندان‌های محمودآباد با اعتبار 52 میلیاردی
مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از مرمت و بهسازی 95 هکتار آببندان‌های این شهرستان خبر داد و گفت: کم‌توجهی به بهسازی و لایروبی این منابع مهم آب کشاورزی، موجب می‌شود تا اکثر این آب‌بندان‌ها در معرض تخریب قرار گیرد.

به گزارش “خط شمال” محمد هادی زاده در این خصوص اظهار داشت: آب‌بندان‌ها به‌عنوان منبع ذخیره آب نقش مهمی در جبران کمبود آب در فصل کشاورزی دارد و با اجرای طرح مرمت، بهسازی و لایروبی، گنجایش مخازن آببندانها و ظرفیت آبیاری تکمیلی اراضی کشاورزی افزایش پیدا کرده ئ باعث توسعه کشاورزی می شود.

وی از آغاز اجرای طرح مرمت و لایروبی 95 هکتار آببندان روستاهای اهلم، بیشه کلا، بونده، حاجی کلا و ابوالحسن آباد این شهرستان خبر داد.

مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه این پروژه ها در سطح 95 هکتار و به ارزش بالغ بر 52 میلیارد و 600 میلیون ریال در حال اجرا بوده، افزود: مرمت و بهسازی 25 هکتار آببندان روستای بونده به مبلغ بالغ بر 10 میلیارد ریال، 25 هکتار روستای بیشه کلا به ارزش بالغ بر 9 میلیارد ریال، 25 هکتار روستای اهلم به مبلغ بالغ بر 12 میلیارد ریال، 15 هکتار روستای ابوالحسن آباد به مبلغ بالغ بر 6 میلیارد و 800 میلیون ریال و همچنین 15 هکتار روستای حاجی کلا با مبلغ بالغ بر 14 میلیارد و 800 میلیون ریال در حال انجام می باشند.

هادی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: تمامی اعتبارات این پروژه ها از تملک استانی و سفر ریاست محترم جمهوری بوده است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.