3

آغاز محکم برنامه‌ریزی‌های گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش

  • کد خبر : 11769
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
آغاز محکم برنامه‌ریزی‌های گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش
با توجه به در پیش بودن هفته تربیت بدنی و ورزش (۲۶ مهر لغایت ۲ آبان) و لزوم برنامه‌ریزی مناسب جهت پاسداشت هفته، دکتر علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران طی حکمی اسماعیل پهلوان سرپرست معاونت ورزش همگانی را بعنوان دبیر ستاد گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان منصوب کرد.

به گزارش “خط شمال” سرپرست معاونت ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در خصوص برنامه های  گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: رسالت و ماموریت مهم ما گسترش و توسعه و ترویج و همچنین عمومی کردن ورزش بین همه آحاد جامعه و ایجاد شور و نشاط اجتماعی بوده  و در این راستا تمامی سیاست ها و هدف گذاری ها نیز مبتنی بر این رویکرد است.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان در ادامه  افزود: اعضای ستاد هفته مشخص و بزودی برنامه ها و سیاست های ستاد به تمامی حوزه ها به ویژه هیات های ورزشی استان و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها ابلاغ خواهد شد.

اسماعیل پهلوان ادامه داد: مطمئنا رویکردی که امسال اداره کل ورزش و جوانان استان جهت برنامه های هفته اتخاذ می نماید نسبت به سنوات گذشته متفاوت خواهد بود و با توجه به تاکیدات مدیرکل محترم کیفی سازی و ترویج ورزش اولویت نخست در برنامه ریزی ها خواهد بود.

وی اشاره کرد: جمع بندی و ارزیابی  برنامه های گرامیداشت هفته دولت اداره کل انجام و بزودی ادارات برتر در هفته دولت اعلام خواهند شد.

پهلوان در خصوص فعالیت‌های انجام شده بمناسبت گرامیداشت هفته دولت گفت : نزدیک به ۶۰۰ برنامه در حوزه های مختلف جمع آوری که در این بین فعالیت‌ها و برنامه های حوزه همگانی و روستایی بالاترین شاخص را در بین  سایر برنامه به خود اختصاص داده  است.

سرپرست معاونت ورزش همگانی از اتمام مسابقات مینی فوتبال بانوان جام ایرانیان خبر داد و افزود:  مسابقات مینی فوتبال آقایان هم تا پایان شهریور برگزار و تیم قهرمان به عنوان نماینده مازندران به مسابقات کشوری معرفی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.