7

کمبود زیرساخت‌های ورزشی در محمودآباد/ جذب ۲ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های ورزشی در سال‌جاری

  • کد خبر : 11161
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۳۵
کمبود زیرساخت‌های ورزشی در محمودآباد/ جذب ۲ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های ورزشی در سال‌جاری
رییس اداره ورزش و جوانان محمودآباد با اشاره به جذب ۲ میلیارد تومان اعتبار برای احداث پروژه‌های ورزشی این شهرستان از کمبود زیرساختی ورزشی محمودآباد خبر داد.

به گزارش “خط شمال” مهدی شعبانپور در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته رسانه از فعالیت ۴۵ هیات ورزشی به همراه ۱۴ هیات ورزشی در محمودآباد و سرخ‌رود و ۷ ثمن‌ فعال عنوان و اظهار کرد: بسیج ورزشکاران در بدنه اداره ورزش به اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی می‌پردازد که خیلی در این حوزه فعال هستند.

وی با بیان اينکه در هفته دولت برنامه‌های متنوعی با هماهنگی کمیته ورزش و ستاد ورزش‌ و جوانان دستور کار است، افزود: مهمترین آن در حوزه فرهنگی برگزاری پیاده‌روی حرم تا حرم از آستانه امام‌زاده قاسم تا امام‌زاده فضل خشت سر با ورود هیات ورزش‌های همگانی است؛ همچنین برپایی موکب هیات‌ ورزش‌های همگانی به منظور پذیرایی عزاداران اربعین انجام می‌شود.

شعبان پور گفت: تجلیل از خانواده شهید غلامپور به عنوان ورزشکار و کارمند نهاد ورزشی، مراسم سینه‌زنی هیات‌های ورزشی، تجلیل از دو کوهنورد فاتح لنین قرقیزستان، تجلیل از سه ورزشکار بسکتبالیست با کسب رتبه اول در لیگ برتر کشوری، پویش هر یک باشگاه‌های ورزشی در ایام اربعین، برگزاری دوره مربیگیری ورزش‌های همگانی به ویژه فیریزبی از دیگر برنامه‌های هفته دولت است.

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد با اعلام اینکه زیرساخت‌های ورزشی فرسوده و نامناسب است و جوابگوی ورزشکاران محمودآبادی نیست عنوان کرد: طی این مدت موفقیت‌هایی در امر ماده ۲۷ جهت توسعه و بهسازی با ورود سرمایه‌گذار انجام و سالن سرخرود به اتمام می‌رسد که در منطقه وزارمحله واقع شده و بعد از ۱۵ سال این سالن تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

شعبان پور با بیان اینکه ۹۵ درصد سالن زرداب نیز انجام شده است و انشعابات آن دستور کار قرار گرفت، افزود: در هفته تربیت بدنی دو پروژه افتتاح می‌شود و سالن کشتی با هزینه یک میلیارد تومان با بازسازی، سرویس، حمام و تکمیل تجهیزات با قالب خیرین و هیات ورزشی مورد تکمیل واقع شد.

وی با اشاره به سالن ورزشی رزمی بیان کرد: این سالن با ورود خیرین بر بازسازی و تجهیز توسط هیات بوکس انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه در امر اماکن ورزشی تاکنون اتفاقات مناسبی صورت گرفت اگرچه از کمبود بودجه و تجهیزات شهروندان محمودآبادی رنج می‌برند، افزود: سالن ورزشی پهلوان حسین توکلی به دلیل دپوی زباله و تعفن آن مدتهاست درب آن بسته است و با وجود مکاتبات زیاد اداری نسبت به رفع معضل آن همچنان این سالن بسته و غیرقابل استفاده جهت برگزاری مسابقات استانی و شهرستانی است.

وی نداشتن سالن ورزشی تخصصی را از مهم‌ترین مشکلات محمودآباد عنوان و مطرح کرد: با کمک و مساعدت بهارستان و با نظارت مستقیم نماینده محمودآباد و نور بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان اعتبار از محل وزارت نفت اختصاص یافته است.

شعبان پور خاطرنشان کرد: برای بهسازی و توسعه مجموعه ورزشی سال‌جاری دو میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.