4

سیره امام سجاد (ع) در عصر کنونی برای مقابله با هجمه رسانه‌های غرب، راهگشا است

  • کد خبر : 11114
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴
سیره امام سجاد (ع) در عصر کنونی برای مقابله با هجمه رسانه‌های غرب، راهگشا است
امام جمعه فریدونکنار با اشاره به شب 25 محرم و شب شهادت امام سجاد (ع) گفت: سِر سیره امام سجاد (ع) در گریه 34 ساله بر پدر بزرگوارش حسین (ع) فلسفه عزاداری در حد برتر را برای شیعیان در عصر کنونی با توجه بر هجمه‌های معاویه‌گونه رسانه‌های غربی برای ما راهگشا باشد.

به گزارش “خط شمال” حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور در خطبه نماز جمعه امروز با بیان اینکه روز صنایع کوچک را در پیش‌رو داریم، اظهار داشت: فریدونکنار از نظر وسعت زمین محدود است به خاطر وجود دریا در شمال و شالیزار در جنوب و اقتصاد آن از شرق به بالسر و از غرب به محمودآباد باعث محدودیت این شهرستان شده است.

وی افزود: فریدونکنار در لیست شهرستان‌های کم برخوردار در وزارت کشور تعریف شده است بنابراین اگر بخواهیم به این شهر خدمت کنیم باید صنایع کوچک و متوسط تقویت شود.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: به طور معمول جوانان این شهر برای ایجاد صنایع کوچک به ما مراجعه می‌کنند و ما مطالبه را به استان ارجاع می‌دهیم اما متاسفانه چالش‌های زیادی بر سر راه گرفتن وام‌ها قرار می‌دهند که اینگونه نمی‌توان حمایت کرد.

حجت‌الاسلام تقی‌پور با اشاره به اینکه استاندار مازندران گفتند که نگاه ویژه‌ای به فریدونکنار دارم، گفت: اگر اینگونه است چرا صنایع کوچک حمایت نمی‌شود و اقتصاد دریاپایه را در مسیر توسعه نمی‌بینیم.

وی با تاکید بر نگاه ویژه داشتن به جوانان در حوزه کسب و کار و صنایع کوچک از استاندار مازندران خواستار کمک برای توسعه شهرستان فریدونکنار شدند.

امام جمعه فریدونکنار ادامه داد: برنج‌های سال گذشته که بر دست کشاورز مانده و آفت زد می‌توانست با داشتن یک صنایع کوچک بسته‌بندی شاهد این مشکلات کشاورزان نباشیم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.