5
رییس سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد؛

برگزاری مراسم دعای عرفه در 15 مسجد و مکان متبرکه محمودآباد

  • کد خبر : 1043
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
برگزاری مراسم دعای عرفه در 15 مسجد و مکان متبرکه محمودآباد
رییس سازمان تبلیغات اسلامی محمودآباد از برگزاری مراسم دعای عرفه در 15 مسجد و اماکن متبرکه این شهرستان خبر داد و گفت: قرائت دعای پر فیض عرفه در مسجد اعظم ساعت ۵ عصر روز سه‌شنبه ۲۹ تیرماه با نوای حجت‌الاسلام سیدعلی اصغر سخایی و کربلایی بهروز داودی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سید عبدالله حسینی در گفت‌وگو با قلم شمال؛ ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ایام عید قربان وعید غدیر با تاکید بر هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم معنوی دعای عرفه در این شهرستان اظهار کرد:‌ با هماهنگی‌های انجام شده در سطح شهرستان آماده آماده برپایی این مراسم معنوی در محمودآباد هستیم.

وی با بیان اینکه مراسم دعای عرفه ساعت 6 عصر امروز در مهدیه شهدای گمنام غواص با نوای حجت‌الاسلام ابراهیمی برگزار خواهد شد، افزود: این مراسم در مزار شهدای سرخ‌رود عصر امروز ساعت 18:30 با سخنرانی حجت‌لاسلام تقی‌زاده امام جمعه شهر و با نوای آقایان ولی‌الله پهلوان و محسن عظیمی و در مسجد جامع محمودآباد ساعت 5 عصر امروز با نوای آقایان رستمی و کاویانپور برگزار می‌شود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی محمودآباد در پایان گفت: برگزاری دعای عرفه و قرائت این دعای ارزشمند همواره مورد تاکید بزرگان دین بود و قطعا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از الزامات برگزاری این مراسم معنوی است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.