2
مدیرعامل آبفا مازندران:

استفاده صحیح از هوش مصنوعی در حوزه کنترل کیفی اثرگذار است

  • کد خبر : 10150
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
استفاده صحیح از هوش مصنوعی در حوزه کنترل کیفی اثرگذار است
مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران در نخستین گردهمایی هم اندیشی کارشناسان مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب وفاضلاب استان گفت: بکارگیری استفاده درست از هوش مصنوعی در بخشهای مختلف به ویژه در حوزه کنترل کیفی می تواند تاثیرگذار باشد.

به گزارش “خط شمال” مهندس برارزاده در این نشست که معاونان و مدیران ستادی نیز حضور داشتند، با بیان اینکه همکاران ما گاهی در بدترین شرایط کار می کنند تا آب سالم و بهداشتی به دست مردم برسانند گفت: افرادی در این شرکت کار می کنند که به عنوان چشم بینای ما، علاوه بر کمیت به کیفیت نیز فکر می کنند که آن افرد، کارشناسان کنترل کیفی هستید.

وی، با اشاره به دغدغه های گفته شده در حوزه کنترل کیفی گفت: مدیران باید به این دغدغه ها اهمیت دهند و در رفع آن تلاش کنند و دربحث مدیریت دانش نیز کارشناسان باید برای نسل امروز و آینده آموزنده و در تعالی شرکت سهیم باشند.

مدیرعامل آبفامازندران، با بیان اینکه هم اکنون ۸۷۰ پروژه در سطح استان وجود دارد که ظرفیت رساندن آن به ۱۵۰۰ پروژه باکمک همکاران شرکت را نیز داریم، افزود: نخبگانی که در شرکت وجود دارند این فرصت را به من می دهند تا زبان گویای همکاران در شرکت مهندسی باشم.

وی با اشاره به توسعه هوش مصنوعی در جهان گفت: استفاده از این تکنولوژی می تواند در حوزه های مختلف تاثیر گذار باشد.

گفتنی است در این نشست کارشناسان مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب وفاضلاب استان به بیان نظرات ، پیشنهادات و درخواستهای خود در این بخش پرداختند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=10150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.