2

9120 مترمربع از زمین‌های کشاورزی محمودآباد قلع و قمع شد

  • کد خبر : 13312
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
9120 مترمربع از زمین‌های کشاورزی محمودآباد قلع و قمع شد
مدير جهاد كشاورزی محمودآباد از قلع و قمع 9120 مترمربع از زمین‌های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش “خط شمال” محمد هادی‌زاده از قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در حوزه زمین‌های کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: این احکام در اراضی کشاورزی بخش سرخ رود شهرستان محمودآباد مطابق قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و در راستای اجرای دستور قضایی قلع و قمع صادره از دادگاه عمومی بخش سرخ رود این شهرستان اجرا شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد افزود: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی، یک مورد بنای نیمه کاره و چهار مورد دیوارکشی غیرمجاز در زمین های کشاورزی در روستاهای اسلام محله، احمدآبادکلیج علیا و سفلی قلع و قمع شد.

هادی‌زاده اظهار داشت: به دنبال عدم تمکین متخلف به اخطاریه‌های صادره توسط این مدیریت، بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها با هماهنگی دادستان و دبیر حفظ حقوق بیت المال این شهرستان، یک ینای نیمه کاره و دیوارکشی غیرمجاز به مساحت 9 هزار و 120 مترمربع در اراضی زراعی این شهرستان قلع و قمع شد.

وی در پایان از همه مالکین اراضی زراعی و باغی خواست قبل از هرگونه اقدام برای تغییر کاربری اراضی خود برای دریافت مشاوره و مجوزهای لازم به این مدیریت و یا به مراکز جهاد کشاورزی تابعه خود مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=13312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.