5

بهره‌مندی کشاورزان مازندرانی از برق رایگان به شرط همکاری

  • کد خبر : 4405
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
بهره‌مندی کشاورزان مازندرانی از برق رایگان به شرط همکاری
رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به برنامه‌های مدیریت مصرف از رایگان بودن بهای برق مصرفی صاحبان چاه‌های آب کشاورزی در صورت همکاری با این شرکت خبر داد.

به گزارش “خط شمال” به نقل از خبر مازندران، سید کاظم حسینی کارنامی با اعلام اینکه بهای برق مصرفی صاحبان چاه‌های آب کشاورزی این استان که با این شرکت تفاهم نامه همکاری منعقد کرده اند در ۱۹ ساعت از شبانه روز رایگان می‌شود ، به خبرنگاران گفت : دارندگان چاه‌های کشاورزی اگر در پنج ساعت اوج مصرف (۱۷- ۱۲) از زمان انعقاد تفاهم نامه ، ترانس های برق خود را از مدار خارج کنند در مابقی ساعات از برق رایگان بهره‌مند خواهند شد .

وی گفت: با هدف مدیریت پیک مصرف برق و همچنین مدیریت اضطراری بار ، کشاورزانی که از زمان انعقاد تفاهم نامه ، طی ساعات ۱۲ الی ۱۷ بعد از ظهر نسبت به خاموش کردن موتورهای آب چاه کشاورزی خود اقدام نمایند ، در مابقی ساعات شبانه روز از برق رایگان بهره‌مند خواهند شد چرا که این خاموشی در ساعات اوج مصرف می‌تواند کمک بهتر و موثرتری به پایداری شبکه برق در زمان پیک بار باشد .

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران در پایان افزود: مشترکین مرغداری ها، شالیکوبی ها، دامداری ها در زمان پیک بار می‌توانند با انعقاد تفاهم نامه نسبت به مدیریت مصرف اقدام کنند و از تخفیفات این بخش بهره مند شوند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.