2

لزوم مطالبه‌گری مدیران در مازندران/ به دنبال توسعه شاخص‌ها باشیم

  • کد خبر : 4358
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
لزوم مطالبه‌گری مدیران در مازندران/ به دنبال توسعه شاخص‌ها باشیم
نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: به یکپارچگی استان معتقدم، به‌جای استان غربی مدیران به معنای واقعی مطالبه‌گر باشند که در غیر این صورت محروم‌تر خواهیم شد؛ به دنبال توسعه شاخص‌ها باشیم تا دخالت شرق را در غرب کم کنیم.

به گزارش “خط شمال” دکتر محسنی‌بندپی به‌مناسبت ۷ خرداد روز آغاز به‌کار مجلس در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران که در سالن بندر نوشهر برگزار شد، اظهار داشت: جلب اعتماد مردم خوب اما سخت است و حفظ اعتماد مردم امری سخت‌تر است که سعی مان این است با عملکرد قابل قبول در جهت انتظار مردم ، پاسخگوی مردم باشیم.

وی تصریح کرد: نمایندگان ادوار مختلف، هرکدام آجری به ساختمان جامعه افزودند اما الگوی مجلس یازدهم در جهت تکمیل ۱۰ دوره گذشته مجلس بوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی افزود: پیگیر انضباط مالی و تعادل بین درآمدها و هزینه ها شدیم که دولت ها گاها متاسفانه درگیر کمی بودجه بوده اند و این موضوع نقش مهمی در توسعه‌ یا عدم توسعه کشور دارد.

محسنی ادامه داد: کشور ما یک درصد جمعیت دنیا و ۷ درصد ذخایر نیا را داراست و با این ظرفیت باید بتوانیم کاری کنیم وابستگی به نفت نداشته باشیم .

وی در خصوص رتبه بندی معلمان، حمایت از تولید دانش بنیان و همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: طی 10 سال اخیر این موضوع بر زمین مانده بود که با تلاش فراوان در این خصوص توانستیم گام برداشتیم.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ضمن عضویت فعال در فراکسیون های متعدد اما در یک کمیسیون و آن هم فقط کمیسیون بهداشت و درمان حضور دارم چون در کارم مقید به رویکرد علمی هستم و به این دلیل در کمیسون های دیگر ورود نکردم.

محسنی خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد روستاها را از نزدیک بازدید کردیم و پیگیری های زیادی برای رفع موانع انجام شده است؛ در مورد موضوع مهم برداشتن یکطرفه شدن جاده چالوس و مرزن‌آباد ، پیگیری جدی داشتیم ، موضوع در حال اجرای قطعی است.

وی اظهار کرد: بحث احکام دهیاران معرفی شده در حال انجام است و با تعیین تکلیف بخشدار معرفی شده در مرزن آباد وضعیت به سرعت مشخص می‌شود؛ اگر توزیع اعتبارات عادلانه نباشد ، مانند جلسه شورای اداری ۱۹ اسفند در حضور رئیس جمهور بازهم معترض خواهم شد .

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه اعتباری به بزرگراه تهران _ شمال تخصیص یابد ، صراحتا گفتم که هیچ نفعی برای مردم منطقه ندارد؛ هر وقت اعتباری برای رفع مشکلاتی چون راه‌های مواصلاتی ، تامین آب شرب و بهسازی جاده‌های روستایی انجام گیرد ، قدردانی خواهیم کرد.

محسنی یادآور شد: همه از کف جامعه هستیم و بر اساس وضعیت کنونی معیشت و اقتصاد در کشور ، باید تلاش کنیم با همت دولت و مجلس شرایط بهبود یابد ؛ اگر دولت قوانین مجلس را اجرا کند ، مشکلات حل و یا به حداقل میرسد .

وی اظهار داشت: ورزشکاران ، قهرمانان و پهلوانان زیادی داریم که موجب غرور و افتخارند ، رزا ابراهیمی و مهدی بالی از جمله جوانان شایسته ورزش منطقه هستند که حمایت از آنان موجب ارتقا و توسعه ظرفیت ورزشی منطقه است .

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نوشهر مرکز درمان ناباروری غرب مازندران می‌شود ، پیگیر افزایش توسعه امور بهداشت و درمان هستیم؛ برای ارتقای سطح درمان بیماران دیالیزی ، دستگاه‌های جدید دیالیز به بیمارستان های حوزه انتخابیه می آید .

محسنی ادامه داد: یکی از دلایل ناراحتی های نمایندگان مجلس یازدهم ، جواب ندادن تلفن توسط وزرا و مسئولین دولتی است که البته فقط برخی ها پاسخگو هستند و متاسفانه بعد از گرفتن رای اعتماد از مجلس ، متاسفانه تعداد قابل توجهی از آنان پاسخگو نیستند.

وی با اشاره به اینکه شفافیت آراء نمایندگان نباید مورد سوء استفاده برخی سازمان ها و دستگاه‌ها قرار گیرد، گفت: در بحث معادن پیگیر موضوع زیرساخت ها هستیم و معتقدیم که معادن اصلا نباید از بین برنده آب و هوای پاک شوند ، نباید اکسیژن از شهر اکسیژن سلب شود؛ کمربندی کلاردشت مرزن‌آباد و کردیچال مکارود و کاخ موزه کلاردشت هم در حال پیگیری است.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در تعیین فرمانداران دخالتی نمی‌کنم اما نظر خود را جهت استفاده از فرمانداران بومی به استاندار انتقال داده‌ایم.

محسنی گفت: در حوزه اقتصاد فقط یکنفر به تنهایی در حوزه انتخابیه در حال ۳۵۰۰ میلیارد سرمایه گذاری است ، از این ظرفیت به وجه احسن استفاده می‌کنیم ، این مقدار پول ، کل بودجه دولتی استان در سال ۱۳۹۹ بوده است .

وی در پایان خاطرنشان کرد: با پیگیری ما تاکنون شهرک صنعتی ما حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در توسعه اشتغال تاثیر زیادی دارد .

گفتنی‌ست در جلسه با اهداء لوح سپاس و هدیه از اهالی رسانه، پیشکسوتان و فعالان در حوزه خبر و خبرنگاران حاضر در جلسه تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.