2

جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش سرخ‌رود برگزار شد

  • کد خبر : 3966
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۵۲
جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش سرخ‌رود برگزار شد
اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش سرخ‌رود صبح روز پنجشنبه 8 اردیبهشت ماه 1401 با حضور حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود، امین رنجکش بخشدار، صادق خوشخو ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد و دیگر مسئولین بخش و شهرستان در مسجد قائم شهر سرخ‌رود برگزار شده است.

بخش سرخ‌رود مورد توجه مسئولین شهرستان نیست

حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته کار و گارگر با بیان اینکه نسبت به بخش انتظاراتی داریم، اظهار داشت: مصوباتی برای این بخش وجود ندارد و سوال ما این بوده که چرا بخش سرخ‌رود مورد توجه مسئولین شهرستان محمودآباد قرار نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی باید به روسای ادارات ابلاغ شود و انتظار می‌رود که مسئولین شهرستان و بخش در این جلسه حضور داشته باشند.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: چهارشنبه‌های مهدوی هر هفته با حضور بخشدار و خادمیاران رضوی برگزار می‌شود اما متاسفانه هیچ کدام از نهادهای شهرستانی بازدید نکرده و مورد حمایت قرار نمی‌دهند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در ادامه ضمن تبریک هفته معلم در هفته پیش‌رو افزود: پایه‌گذاری سند 2030 مناسب کشور ما نیست، سند ما قرآن بوده بنابراین منفعل عمل کردن ما در کشور به ضررمان خواهد بود؛ ملت و دولت ما انقلابی است.

وی با اشاره به حمایت از حق و حقوق کارگران زحمتکش گفت: رسیدگی به مشکلات کارگران از جمله بیمه و حقوق مناسب از وظایف مسئولان است که باید به‌صورت جدی با توجه به اوضاع اقتصادی کشور پیگیری شود.

امام جمعه سرخ‌رود بیان کرد: مطالبه‌گری حق همه مردم است و مشکلات قطعا با مطالبه کردن حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: ساماندهی سواحل، فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب در سواحل، ساخت پارک اختصاصی بانوان، در اختیار قرار دادن مکانی برای دوچرخه سواری بانوان از الزامات توسعه فرهنگی در این بخش محسوب می‌شود.

صادق خوشخو رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد در ادامه جلسه اظهار کرد: زمینه ایجاد توسعه فرهنگی در سال جدید در این شهرستان با کمک نهادها و مسئولین امکان‌پذیرتر خواهد شد.

وی گفت: با توجه به ورود به فصل تابستان ساماندهی سواحل و مسئله فرهنگ‌سازی در مورد عفاف و حجاب دارای اهمیت و از اولویت‌های ما خواهد بود.

گفتنی‌ست؛ در این جلسه مدیران و روسای حاضر به ارائه گزارش عملکردهای پرداختند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.