4

اجرای نمایش خیابانی حراج به‌مناسبت هفته هنر انقلاب در محمودآباد

  • کد خبر : 3884
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
اجرای نمایش خیابانی حراج به‌مناسبت هفته هنر انقلاب در محمودآباد
به‌مناسبت هفته هنر انقلاب و در اولین سلسله رویدادهای نمایشی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، نمایش خیابانی حراج به طراحی و کارگردانی میلاد عبدی در آستان مقدس امامزاده قاسم ( ع) به اجرا در آمد.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ این نمایش که منتخب حضور در پنجمین جشنواره تئاتر مردمی بچه های مسجد در استان مازندران می باشد پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و صرف افطار و با حضور خوشخو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مسئول خادمیاران امام رضا (ع) و استقبال خیل عظیم تماشاگران و روزه داران همراه شد.

در این نمایش مذهبی که به همت کانون فرهنگی محبان اهلبیت (س) مسجد فاطمه الزهرا (س) و واحد فرهنگی آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) و کانون خادمیاران آستان قدس رضوی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایش محمودآباد تولید گردیده است ، میلاد عبدی و مجتبی قلی زاده به عنوان بازیگر ، حسن رامی دستیار کارگردان و مهرشاد علیزاده اپراتور موسیقی به هنرنمایی پرداختند.

نمایش حراج به عنوان بیست و پنجمین اثر در گونه تئاتر های خیابانی از تولیدات گروه هنرهای نمایشی وازیک محمودآباد به حساب می آید که چالش های یک فرزند جانباز را روایت می‌کند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.