3

به دعوت شهید بلباسی به راهیان نور آمدم

  • کد خبر : 3692
  • ۰۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
به دعوت شهید بلباسی به راهیان نور آمدم
خادم اردوگاه شهید جعفرزاده مازندران در اندیمشک خوزستان گفت: به دعوت شهید بلباسی به راهیان نور آمدم و خادم شهدا شدم، خوشحالم و افتخار می‌کنم و با جان و دل برای زائرین شهدا آشپزی می‌کنم؛ هر سال اگر توفیق باشد باز هم به راهیان نور میآیم و خادم شهدا می‌شوم.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ سید جواد حسينی در گفت‌وگویی با خبرنگاران اظهار داشت: در سازمان عمران شهرداری ساری مشغول به کارم و سال‌ها آشپزی می‌کردم و کارم آشپزی بود؛ درهیئت‌ها خیلی فعال بودم در هئیت قمر بنی هاشم ساری به‌عنوان آشپز کار می‌کردم .

وی ادامه داد: یک شب خوابی از شهید محمد بلباسی دیدم که ایشان مرا به راهیان نور دعوت کرد و این اولین بار بود که به ارهیان نور اعزام و خادم شدم.

خادم اردوگاه شهید جعفرزاده مازندران در اندیمشک خوزستان گفت: من در طول عمرم یک لحظه شهید بلباسی را در مراسم تشییع شهدای غواص در ساری دیدم ؛ زمانی بود که در ایستگاه صلواتی مشغول به فعالیت بودم. هیچ برخوردی با شهید نداشتم .همان خوابی که دیدم موجب شد به اینجا بیایم و برای زائرین آشپزی کنم.

حسینی خاطرنشان کرد: یک ماه قبل ازاینکه به راهیان نور بیایم این خواب را دیدم که پس از آن مسئول هیئت قمر بنی هاشم یوسف بارانی با هماهنگی سرهنگ صادقی به من زنگ زدند و گفتند میتوانی به اینجا بیایی و برای زائرین اشپزی کنی که منم قبول کردم و گفتم مشکلی ندارم و کار برای شهدا خواسته من است.

وی در پایان تصریح کرد: همه خادمین در اینجا با خلوص نیت کار می‌کنند هرچند کارها سختی است اما ما مدیون خون شهدا هستیم و این شهدا بودند که آرامش و امنیت را نصیب ما کردند . شهدای مدافع حرم قبل از اینکه ما به اینجا بیایم،خادم شهدا بودند .خود شهید بلباسی خادم شهدا بود و ماهم در خدمت زائرین هستیم و راه شهدا رادامه می‌دهیم.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.