1

هیچ مشکلی برای زائران راهیان نور مازندران گزارش نشد

  • کد خبر : 3665
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
هیچ مشکلی برای زائران راهیان نور مازندران گزارش نشد
فرمانده اکیپ سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا مستقر در اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر گفت: تا به امروز مشکل خاصی برای زائرین ایجاد نشده است .قبل از اعزام زائر کارت واکسن و سلامت آن چک و بررسی می شود. تا بحال هیچ مراجعه کرونایی نداشتیم و اگر هم مراجعه ای به بخش بهداری شد ناشی از خستگی و کوفتگی ناشی از راه طولانی جاده ها بود که به صورت سرپایی ویزیت صورت گرفت.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ نورالله معافی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهداشت و درمان استان مازندران کار خود را از 15 سفند در اردوگاه های شهید جعفرزاده، هفت تپه و شهید بلباسی در خرمشهر شروع که در هر اردوگاه یک اکیپ تیم بهداری همراه با آمبولانس، پزشک، یک پرستار مرد و دو پرستار زن با برپایی پست امداد شروع کرد.که یک تیم 5 نفره در هر سه اردوگاه مستقر هستند.

وی افزود: خدمات ارائه شده به زائرین اعم از ویزیت مراجعه کنندگان ، ارائه داروی رایگان،ضدعفونی محوطه اردوگاه ها، سرکشی و بازدید از آشپزخانه و طبخ غذا، نظارت هنگام توزیع غذا و جمع آوری زباله محوطه است.

فرمانده اکیپ سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا خاطرنشان کرد:‌ دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم در هر گروه، سه نفر را جهت حمایت و پشتیبانی که زیر نظر تیم بهداری هستند، اعزام کرد و آنها مامور شدند که روزانه کل محوطه و آسایشگاه ها را ضدعفونی کنند و همچنین نظارت و بررسی سلامت آب اشامیدنی را داشته باشند.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.