2
استاندار مازندران:

مهمترین ماموریت فرماندار جدید مبارزه با رشوه‌خواری باشد

  • کد خبر : 3628
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
مهمترین ماموریت فرماندار جدید مبارزه با رشوه‌خواری باشد
استاندار مازندران گفت: مهمترین ماموریت فرماندار جدید مبارزه با رشوه‌خواری باشد؛ فساد اداری بنیاد توسعه‌ای را از بین خواهد برد.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ محمود حسینی‌پور عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار محمودآباد اظهار داشت: متاسفانه به خاطر همه‌گیری کرونا جامعه دچار مشکل شد اما با واکسیناسیون و همت مسئولان ذی‌ربط وضعیت بهتر از قبل شده و امیدواریم جامعه‌ای شاداب رو تجربه کنیم.

وی با اشاره به اینکه محمودآباد شهرستانی با قدمت طولانی است، تصریح کرد: شهر بندری که از لحاظ جغرافیایی بسیار حائز اهمیت است و به پایتخت از لحاظ کریدور نزدیک است.

استاندار مازندران ادامه داد: این شهرستان با امتیازاتی از جمله ۳۳ کیلومتر نوار ساحلی دارای شاخص مثبتی در راستای توسعه اقتصادی است.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: جمعیت روستایی محمودآباد نسبت به شهر بیشتر بوده و این نشان از توسعه تولیدات روستایی است بنابراین در این شهرستان باید به روستا توجه ویژه داشت.

۱۵ درصد برنج مازندران در محمودآباد تولید می‌شود

وی در ادامه بیان کرد: محمودآباد قابلیت این را دارد که تا ۲۵ درصد افزایش تولیدات برنج داشته باشد و از تولید سنتی به صنعتی روی آورد؛ بحث زهکشی زمین‌های کشاورزی از اوولویت‌های ما در مازندران است.

استاندار مازندران گفت: در تولید گل‌های شاخه بریده محمودآباد رتبه اول را داراست که امتیازاتی را در بر داشته است بنابراین می‌توان با برگزاری جشنواره گل در راستای جذب گردشگر تلاش شود.

حسینی‌پور افزود: نرخ بیکاری، اعتیاد، نزاع و آسیب اجتماعی در این شهرستان بالاست باید در این راستا اقدامات لازم انجام شود؛ صنایع تبدیلی در این شهرستان می‌تواند کمک ویژه‌ای به اقتصاد محمودآباد کند.

وی با اشاره به اینکه ما هنوز نتوانستیم از اقتصاد دریا و ساحل چیزی را نصیب مردم کنیم، گفت: زمانی که فرماندار تغییر می‌کند صرفا تغییر یک فرد نیست شهرستان باید متحول شود.

استاندار مازندران در پایان با تاکید بر اینکه در دولت انقلابی روزمرگی معنا ندارد، خاطرنشان کرد: دولت انقلابی مفهوم آن است که اقدامات نیز باید رنگ و بوی انقلابی بگیرید یعنی باید از تمام ظرفیت‌های فکری این شهرستان جمع و استفاده کند تا برای توسعه شهری قدمی برداشته شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.