4

اثرات فرهنگی منطقه بر روی نسل جوان مشاهده می‌شود

  • کد خبر : 3622
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
اثرات فرهنگی منطقه بر روی نسل جوان مشاهده می‌شود
خادم و مسئول کمیته اسکان اردوگاه شهید جعفرزاده گفت: زائرینی هستند در سنین پایین که وقتی پا به این مناطق می‌گذارند در گوشه‌ای باخدا و شهدا خلوت می‌کنند؛ کارکرد فرهنگی این منطقه باعث شده که جوانانی که امروز پا به این سرزمین می‌گذارند؛ معنوی فکر می‌‌کنند و اثرات فرهنگی این منطقه برروی نسل جوان کاملا مشاهده می‌شود و دعا می‌کنیم ان شالله بیشتر هم شود.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ شیرزاد ولی‌کناری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فروردین سال ۶۵ به مدت ۶ ماه در روستای دزلی( جبهه غرب کشور، کردستان) در خط مقدم مبارزه با دشمن بعثی،کومله و دموکراتها بودم.

وی افزود: در حال حاضر نیز، پس از ۵ سال پیگیری و دغدغه ای که برای خدمت به زائرین شهدای کربلای ایران داشتم، امسال از طریق خادم الشهدای شهرستان عباس اباد ثبت نام و اعزام شدم و این ماموریت شامل حال ما شد.

مسئول کمیته اسکان اردوگاه شهید جعفرزاده تصریح کرد: این خدمات جزیی که به زائرین می‌دهیم بسیار ناچیز و در حد توان ما است؛ خوشامدگویی و هدایت زائرین به سمت آسایشگاه ها ، کمک به زائرین، با رفتار و اخلاق اسلامی از جمله کارهاست . همچنین نظافت سرویس های بهداشتی و حمام ،نظافت عمومی هم یکی از کارهایی ست که بهمراه دیگر خادمین انجام میدهیم.

ولی‌کناری خاطرنشان کرد: مانده تا چیزهای بزرگی یاد بگیریم و در این راه باید از جوانان خادمی که در اینجا فعالیت می کنند، درس بگیریم و انها مربی ما باشند؛ باید کاری کنیم جوانان و نوجوانانی که امروزه با دغدغه در کسوت خادمی مشغول خدمت به زائرین هستند به انها مسئولیت بدهیم که این یکی از روش های جذب جوانان است.

وی ادامه داد: در اینجا از جوانان به‌عنوان امام‌جماعت هم استفاده می کنیم که بسیار مورد استقبال انان قرار گرفت. باید به جوانان و دغدغه های انقلابی که دارند ایمان بیاوریم .

مسئول کمیته اسکان اردوگاه شهید جعفرزاده در پایان گفت: به‌عنوان یک خادم پیشکسوت دو نکته را همواره به دوستان خادم پیشنهاد میکنم که آن رفتار و اخلاق اسلامی و انقلابی است. خادم شهدا یک انسان کامل از نظر رفتاری و اخلاقی باید باشد که الحمدالله همه خادمین در این اردوگاه دارای چنین رفتاری هستند . همه خادمین حزب الهی، انقلابی و بسیجی مشغول خدمات دهی منظم به زائرین هستند که جلوه ای از یک خادم واقعی شهدا را به نمایش گذاشتند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.