3
دیدار جامعه ورزش سرخ‌رود با بخشدار؛

کار گروه اقتصادی ورزش تشکیل می‌شود

  • کد خبر : 2340
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۱۶
کار گروه اقتصادی ورزش تشکیل می‌شود
نماینده ورزش و جوانان سرخ‌رود به همراه جمعی از هیئت‌های ورزشی سرخ‌رود به‌مناسبت 26 مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش با بخشدار دیدار کردند که در این دیدار گزارشی از فعالیت هیئت‌های ورزشی و همچنین برنامه‌های هفته تربیت بدنی توسط محمد اکبرزاده مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش ارائه شد.

محمد اکبرزاده ضمن تبریک هفته تربیت بدنی با اشاره به جایگاه ورزش در سرخ‌رود و وجود پتانسیل بالایی که در این خطه قهرمان پرور نهفته است، اظهار کرد: در آینده نزدیک شاهد رشد و توسعه ورزش در این شهر و بخش خواهیم بود.

وی حضور روسای هیئت‌ها را نماد اتحاد و همبستگی ورزش سرخ‌رود دانست و افزود: حق ورزش سرخ‌رود در سالیان گذشته کامل گرفته نشد؛ به‌دنبال برگرداندن جایگاه واقعی ورزش خواهیم بود و تمام تلاش خود را برای دیده شدن این دیار در سطح استان و میادین کشوری و بین المللی انجام خواهیم می‌دهیم.

اهمیت نقش ورزش در ایجاد سلامت و توسعه جامعه

مهندس امین رنجکش بخشدار سرخ‌رود نیز در ادامه این دیدار ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به اهمیت ورزش در زندگی انسان‌ها اشاره کرد و گفت: نقش محوری ورزش به‌عنوان اصلی‌ترین عامل زیرساختی در ایجاد سلامت و توسعه جامعه برای بسیاری از افراد جامعه شناخته نشده است بنابراین جامعه ورزشی با علم به اهمیت ورزش باید بیش از پیش نسبت به نهادینه کردن امر ورزش در جامعه تلاش کند.

وی با اشاره به امکانات ورزشی بخش سرخ‌رود تصریح کرد: اگرچه امکانات ورزشی نسبت به انتظار جامعه ورزشی ناچیز است اما طی هفته‌های گذشته با راه‌اندازی مجدد نمایندگی ورزش و جوانان نسبت به فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم برای فعالیت رشته‌های ورزشی اعم از مشارکت شهرداری جهت اتمام پروژه سالن ورزشی چنگ میانی توسط شهرداری و بازسازی و مرمت سالن ورزشی حجاب توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی تلاش زیادی شده است.

بخشدار سرخ‌رود با اشاره به نقش ورزش‌های همگانی در نشاط اجتماعی، بر لزوم توجه به این بخش از ورزش و همچنین احیاء کردن ورزش‌های بومی و محلی تاکید کرد.

رنجکش ضمن تقدیر و تشکر از تمام کسانی که در امر ورزش فعالیت می‌کنند، در خصوص توجه و حمایت مسئولین از ورزش بخش قول مساعد دادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انشاالله طی برنامه‌ای با ورزش و جوانان، شورای بخش و شهر و تنی چند از پیشکسوتان کار گروه اقتصادی ورزش سرخ‌رود جهت نهادینه و همگانی کردن ورزش شهر و بخش سرخ‌رود تا کشف استعدادها تشکیل خواهیم داد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.