1

تجربه موفق دفاع مقدس؛ بهترین الگو برای مقابله با استکبار جهانی

  • کد خبر : 2168
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
تجربه موفق دفاع مقدس؛ بهترین الگو برای مقابله با استکبار جهانی
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از درس‌های دوران دفاع مقدس مقابله با استکبار جهانی است که چهره پلید آن با کمک رسانه‌های استکباری پنهان مانده بود اما با مقاومت فرزندان شجاع این مرز و بوم نمایان شد.

سعید فرزانه صبح امروز در جلسه شورای اداراری محمودآباد که با حضور خسرو طالبی فرماندار، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان، حجت‌الاسلام تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود و مدیران ادارات در سالن شماره 2 فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: این دفاع مقدس بوده که چنین استعدادهای درخشانی را پرورش داده و گل سر سبد این استعدادها سردار دل‌ها است؛ همان حاج قاسمی که امروز ترامپ با افتخار می‌گوید یکی از قدرتمندترین ژنرال‌ها را به قتل رسانده است.

وی افزود: یکی از مشکلات شهرستان ما در حال حاضر مربوط به امامزاده قاسم به‌عنوان نماد فرهنگی شهر است که از مسئولین مربوطه خواهشمندم هرچه سریعتر موضوع و محور مشکلات این امامزاده بررسی شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:خواستار فعال کردن کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان هستیم؛ یکی از مشکلات کشور زباله است که برای استان و شهرستانی سرسبز چون محمودآباد این معضل بیشتر نمود پیدا می‌کند بنابراین در راستای محقق شدن رفع آن باید تلاش کنیم.

فرزانه خاطرنشان کرد: سال‌های سال شیرابه زباله به دریا می‌ریخت که امروز خوشبختانه سرمایه‌گذاری قصد مهار آن و تبدیل زباله‌ها به کود را دارد بنابراین یکی از دغدغه‌های اصلی ما باید حمایت و بررسی از این طرح‌های مفید باشد.

شاه بیت نظام اسلامی عدالت است

خسرو طالبی فرماندار محمودآباد در ادامه جلسه گفت: شاه بیت نظام اسلامی عدالت است که امیرالمومنین علیه السلام تنها به جرم عادل بودن جانش از دست داد.

وی مشکلات مردم را مشکلات خود دانستن، مردم را ارباب و خود را خدمتگزار دانستن، سر سفره حق بودن، ساده زیستی و عادل بودن را از ویژگی‌های مدیر نظام اسلامی برشمرد و افزود: ما به شهرستان محمودآباد بسیار امیدوار هستیم و آینده روشنی را پیش‌رو میبینیم چراکه ائمه جمعه دلسوز و دوستان شورای تامین دغدغه‌مندی را داریم.

دفاع مقدس به‌عنوان ماندگارترین تاریخ بعد از ۱۴۰۰ سال پیدایش اسلام است

حجت الاسلام سید داوود موسوی امام جمعه محمودآباد نیز در ادامه با بیان‌ اینکه دفاع مقدس به‌عنوان ماندگارترین تاریخ بعد از ۱۴۰۰ سال پیدایش اسلام است، تصریح کرد: ما به مردانی که با بذل جان و سرمایه خویش عزت آزادگی دادند مدیون بوده و در این راه ولایت‌پذیری باقی می‌مانیم.

وی در پایان اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس همه‌ کفر در مقابل همه‌ اسلام ایستاده بود، درحالی که از کمترین سلاح‌ها برخوردا بودیم،در آن جنگ جهانی بزرگ که همه‌ی سردمداران کفر حضور داشتند پیروزی از آن ما شد و طلسم در مقابل آمریکا ایستادن را مردان ما با مردانگی شکستند.

به گزارش قلم‌شمال؛ در پایان این جلسه به مناسبت هفته دولت اخیر از چندتن از مدیران نمونه تقدیر به عمل امد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.