2
فرمانده سپاه محمودآباد خبر داد:

افتتاح پروژه عمرانی 2 خانه محروم در هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 2119
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
افتتاح پروژه عمرانی 2 خانه محروم در هفته دفاع مقدس
فرمانده سپاه محمودآباد از افتتاح پروژه عمرانی 2 خانه محروم در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: در این هفته ۴۵۰ برنامه کلی و ۵۱ برنامه محوری خواهیم داشت که یکی از مهمترین این برنامه‌ها افتتاح خانه محروم است که با مشارکت بسیج سازندگی و کمیته امداد و پایگاه مقاومت انجام می‌شود.

سرهنگ اسماعیل ابراهیم‌نژاد در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: هفته دفاع مقدس امسال برمبنای امام شناسی است چراکه امام خمینی دو شاخصه مهم، شناخت خوب دشمن، و دخیل کردن تمام اقشار جامعه در دفاع از انقلاب ،را هم در پیروزی انقلاب و هم در دفاع مقدس داشتند.

وی افزود: ما در دوران دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید دادیم و این هنر امام بوده که از جنس با ارزش و پاک دانش‌آموزان استفاده کرده است.

فرمانده سپاه محمودآباد بابیان‌ اینکه هفته دفاع مقدس را با شعار ما مقتدریم آغاز خواهیم کرد،گفت: کشوری مقتدر هستیم چراکه برخاسته از نگاه مهدوی و الگوی مقاومت در منطقه هستیم،با وجود تمام تلاش‌های دشمن برای ناامن کردن منطقه و کشور به کوری چشمان انها نمی توانند حتی یک شلیک داشته باشند چرا که اگر یک سیلی بزنند صدها سیلی خواهند خورد.

ابراهیم‌نژاد باتاکید براینکه تمامی برنامه‌های این هفته بر مبنای خدمت رسانی به مردم هستند، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس با تجلیل از رزمندگان آغاز خواهد شد و در ادامه بسته های معیشتی لوازم التحریر برای نیازمندان را با همکاری بسیج و خیرین خواهیم داشت که در حال حاضر تعداد آن مشخص نیست اما ۲۰۰ بسته را سپاه به‌صورت نمادین توزیع خواهد کرد، همچنین تجلیل خانه به خانه و دیدارهایی را با رزمندگان خواهیم داشت، بعد از آن انشاالله عطرافشانی از مزار تمامی شهدای شهرستان را نیز برگزار خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد :در ادامه برنامه‌های ذکر شده چند برنامه محوری از جمله، راهیان نور استانی، یادواره دانش آموزی، تجلیل از کادر درمان، پیاده روی اربعین از سرخرود تا امامزاده قاسم با حال و هوای موکبی و همچنین تجلیل از خبرنگاران و ورزشکاران را که توسط اداره ارشاد برگزار خواهد شد را نیز خواهیم داشت.

فرمانده سپاه محمودآباد اظهار داشت: سهم شهرستان محمودآباد از هزار خانه محروم استان 40 خانه است که تاکنون ۱۶ خانه در ۲۲ بهمن پارسال کلنگ‌زنی شد و ۲ باب را در این هفته افتتاح می‌کنیم و سعی بر آن است تا ۲۲ بهمن این ۱۶ خانه به‌طور کامل به بهره‌برداری برسد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.