2

خادمان امام رئوف (ع) میزبان مراسم تقدیر از پزشکان برگزیده محمودآباد

  • کد خبر : 1857
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
خادمان امام رئوف (ع) میزبان مراسم تقدیر از پزشکان برگزیده محمودآباد
مراسم تقدیر از پزشکان برگزیده محمودآباد به‌همت دفتر خدمات رضوی و با همکاری سازمان نظام پزشکی این شهرستان برگزار شد.

صبح امروز یکشنبه هفتم شهریورماه ۱۴۰۰، به‌مناسبت روز پزشک، مراسم تقدیر از پزشکان برگزیده شهرستان محمودآباد با دعوت از ۱۳ تن از پزشکان نمونه شهرستان محمودآباد، به همت دفتر خدمات رضوی و سازمان نظام پزشکی این شهرستان در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که تعدادی از مسئولان شهری از جمله امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، رئیس شبکه بهداشت و درمان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس بیمارستان شهدای محمودآباد و همچنین خانواده محترم شهید مدافع سلامت، شهید دکتر سید بهرام طهماسبی نیز حضور داشتند، پس از خیرمقدم‌گویی توسط جناب آقای هاشمی‌نسب مدیر محترم دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد و ذکر یاد و نام شهید دکتر طهماسبی، شهید مدافع سلامت شهرستان محمودآباد، آقای دکتر رحمانی مسئول کانون سلامت دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد ضمن تشکر از حضور مهمانان در این مراسم به معرفی مختصر هر یک از پزشکان نمونه شهرستان پرداخت.

در ادامه این مراسم امام جمعه شهرستان محمودآباد سخنان کوتاهی را در خصوص اهمیت کار پزشکان و کادر درمان خصوصاً در این شرایط کرونایی بیان کرد.

در پایان این مراسم، از ۱۳ تن از پزشکان برگزیده شهرستان محمودآباد با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از طرف سازمان نظام پزشکی و همچنین هدایای متبرک رضوی تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.