1

راه‌اندازی ۹ مرکز واکسیناسیون کرونایی توسط سپاه کربلا

  • کد خبر : 1772
  • ۰۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳
راه‌اندازی ۹ مرکز واکسیناسیون کرونایی توسط سپاه کربلا
۹ مرکز واکسیناسیون کرونایی دیگر بسیج همراه با سازماندهی ۳۸۱ بسیجی متخصص جهت کمک به مراکز تزریق واکسن کووید 19 در مازندران توسط سپاه کربلا راه‌اندازی شد.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران اظهار کرد: در راستای گام‌هایی نو از طرح ملی شهید سليمانی و به‌منظور تسهیل و تسریع در تزریق واکسن کرونا  ۸ مرکز واکسیناسیون بسیج سپاه کربلا تا به حال با بهره‌گیری از بیش از ۳۰۰ نيروی متخصص بسیجی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: ۹ مرکز دیگر نیز تا پایان هفته آینده به همت رده‌های مقاومت بسیج در سراسر استان ایجاد خواهند شد.

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: ۳۸۱ نيروی بسیجی متخصص دیگر نیز آموزش‌های لازم در امر واکسینه کردن  دیده‌اند و آماده حضور و کمک به مراکز واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی استان در صورت نیاز هستند.

سردار مسلمی گفت: مراکز واکسیناسیـون کرونایی سپاه کربلا تداومی نو از نهضت‌های مومنانه در میدان سلامت برای شکست کرونا ویروس است.

وی از مرکز واکسیناسیون سپاه شهرستان ساری در محل مصلی مرکز استان بازدید و ضمن نظارت و بررسی میدانی از روند تزریق واکسن کووید۱۹ و گفت‌وگو با مدیران اجرایی، بسیجیان و کادر درمانی و نیز مردم حاضر و  از صبر و تلاش‌های بزرگواران و سایر عوامل و مجموعه پزشکی مرکز واکسیناسیون سپاه این شهرستان قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.