8

انسجام و اتحاد شورای شهر شیرگاه؛ از وحدت تا خدمت‌رسانی

  • کد خبر : 1398
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
انسجام و اتحاد شورای شهر شیرگاه؛ از وحدت تا خدمت‌رسانی
یکی از آسیب‌های شورای شهر و مدیریت شهری اختلاف عمیق اعضای شورای شهر است که به پیکره توسعه شهر، زیان جبران ناپذیر می‌زند اما شورای ششم شیرگاه نشان دادند با اتحاد می‌شود وحدت را در شورا نهادینه کرد.

بی‌هیچ شکی نظریات مختلف، بررسی راه حل های متعدد و متفاوت نگریستن برای تصمیم گیری در خط مشی عمومی و سیاستگزاری نهادهایی که با امور عمومی سروکار دارند، سودمند و اثربخش هست اما اگر اختلاف سلائق جای خود را به اعمال اختلافات دهد، خود تیشه به ریشه وحدت، پاشنه آشیل منطقی اندیشیدن و اصولی تصمیم گرفتن و با دانش اجرا کردن می شود. لذا دیگر اوضاع متفاوت و دور شدن از رسالت کاری و خدمت به مردم شروع می شود.

با این اوصاف در بدو شروع بکار شورای شهر شیرگاه وحدتی کم نظیر را شاهد بودیم که شاید در مازندران بی نظیر بود، حاج علی اکبر حدیثی که 5 دوره سابقه عضویت در شورای شهر را داراست نشان داد کهنه کار دیپلماسی امور شورایی هست و دیگر اعضای جوان شورای شهر شیرگاه با همدلی و همراهی، هم سفر این مسیر بوده‌اند.

صد البته نقش اهالی رسانه که در ایام مربوط به خبرنگار هم بسر می بریم و مدیریت انصارالحسینی فرماندار سوادکوه شمالی همچنین مشورت‌های شخصیت معنوی شهر حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه محترم در این آرامش بی تأثیر نبوده‌اند.

به‌گونه ای که رئیس شورا حاج علی اکبر حدیثی با 5 رای، امینی نائب رئیس با 5 رای، رشیدی خزانه دار و منشی با 5 رای انتخاب گردیدند و بنابه اخبار شنیده شده 2 عضو دیگر احتمالا بعنوان رئیس کمیسیون و نماینده در شورای شهرستان معرفی خواهند شد ضمن اینکه مهندس گوران با 5 رای بعنوان سرپرست شهرداری شیرگاه از شهرستان سوادکوه شمالی انتخاب شد.

حاج علی اکبر حدیثی رئیس شورای شهر شیرگاه در گفت‌وگو با خبرنگار قلم شمال اظهار کرد: در انتخاب شهردار بر مبنای توانمندی، شاخص‌های مدیریتی، مطالعه عمیق از توان کاری، سلامت مالی و اخلاقی و دارا بودن خلاقیت و روحیه تحول از بین افراد مورد نظر بعد از بررسی اقدام خواهیم کرد.

وی اولین اقدام شورا را بعد از انتخاب هیئت رئیسه شورا و سرپرست شهرداری، ساماندهی وضعیت زباله و مکان دفن زباله بیان کرد، او افزود عدالت شهری در رفاه سطح شهر و بهره مندی تمام مناطق از خدمات عمرانی و رفاهی، پیاده سازی برنامه های مطالعاتی و درآمد پایدار نام برد.

رییس شورای شهر شیرگاه خاطرنشان کرد: در فرصت مقتضی رئوس برنامه های شورای شهر اعلام خواهد شد، ایشان به نمایندگی از دیگر اعضای شورای شهر اعلام کرد تلاش خواهیم کرد وحدت و همدلی مطلع کار شورا تا پایان مأموریت 4 ساله ادامه یابد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.