10

۹۵۰۰ برنامه هفته بسیج در مازندران اجرا می‌شود

  • کد خبر : 13328
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
۹۵۰۰ برنامه هفته بسیج در مازندران اجرا می‌شود
فرمانده سپاه کربلا گفت: ۹ هزار و ۵۰۰ ویژه برنامه در قالب ۵۸ عنوان همزمان با هفته بسیج در استان اجرا می‌شود.

به گزارش “خط شمال” سردار سیاوش مسلمی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان مازندران با اشاره به اینکه ۵۸ عنوان برنامه در هفته بسیج در استان تهیه شده است، گفت: بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه در سطوح اجرایی و مختلف در استان اجرا می‌شود و دیدار با خانواده شهدا، ائمه جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی، بر پایی نمایشگاه‌ها، نشست‌های تبیینی و بصیرتی از جمله برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه در آستانه رویداد بزرگ انتخابات قرار داریم، تاکید کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای بسیج عمومی و مشارکت مردم در عرصه انتخابات استفاده کنیم.

سردار مسلمی سلامت انتخابات را از جمله مؤلفه‌های مهم ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب بیان کرد و خواستار تلاش مسئولان در این حوزه شد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به پروژه‌های هفته بسیج گفت: در هفته بسیج ۲۹۰ میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری می‌رسد و ۲۰ پروژه راه به طول ۳۵ کیلومتر، ۱۲ راه روستایی، ۳۹ پروژه آبرسانی و لوله گذاری، لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها از جمله پروژه‌ها است.

سردار مسلمی با اشاره به اینکه ساخت هزار واحد مسکن محرومان جزو برنامه‌ها است، گفت: همزمان با هفته بسیج ۶۵ خانه محروم به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ساماندهی ۱۰۰ پروژه گلزار شهید، بهره‌برداری و ساخت ۲ پل روستایی، افتتاح ۱۱۰ کارگاه اشتغال زایی از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: در نیمه اول سال جاری دو هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه با ۸۰ میلیارد تومان اعتبار توزیع شده است و در سه ماهه سوم سال نیز هزار سری جهیزیه توزیع می‌شود.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=13328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.