8

۷۰۰ بیمار سرطانی به‌طور ماهانه در انجمن آرین آمل شیمی درمانی می‌شوند

  • کد خبر : 9552
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶
۷۰۰ بیمار سرطانی به‌طور ماهانه در انجمن آرین آمل شیمی درمانی می‌شوند
مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی آرین آمل با اشاره به این‌که به طور ماهانه ۷۰۰ مورد شیمی درمانی در انجمن انجام می‌شود، گفت: از چشم‌اندازهای برنامه انجمن آرین راه‌اندازی مرکز جامع بیمارستان سرطان جهت حمایت از این بیماران سراسر مازندران است.

به گزارش “خط شمال” محسن آسوری در آیین قدرشناسی از خیرین و حامیان بیماران سرطانی تحت پوشش آرین واقع در تالار پذیرایی تچرا دو محور مهم فعالیت انجمن را حمایت به بیماران سرطانی و گسترش و پیشگیری از حوزه سرطان بیان و اظهار کرد: در هدف اول پوشش صد در صدی تجهیزات شیمی درمانی برای بیماران است.

وی با بیان این‌که سال گذشته ۲۱۳۵ پرونده مبتلا به سرطان در مددکاری تحت پوَشش به ثبت رسیده که طی دو ماه ۳۵ بیمار دیگر اضافه شده است، بیان کرد: این انجمن در ادامه تلاش خود برای اولین بار به اجرای طرح حمایت روان‌شناسی بیماران و جلسه مشاوره شفایافتگان پرداخته است.

آسوری با اشاره به اینکه در سال گذشته از سوی خیرین به ۲۲۳۹ بسته به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان مساعدت شد، افزود: همچنین به تعداد ۱۷۳۰ حواله خرید به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون تومان، خرید ۴۳۱ مورد لوازم پزشکی به ارزش ۱۷۵ میلیون تومان، ۲۳۰ میلیون کمک‌های معیشتی، وام دهی اشتغال ۴۵۰ میلیون تومان انجام شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی آرین آمل با اعلام اینکه در این انجمن ۳۵ پزشک با ۱۵ فوق تخصص و ۲۵ پزشک متخصص و عمومی همکاری دارند، گفت: در این مدت ۸ هزار نفر شهروند آملی و سایر هم استانی ویزیت شدند که به طور ماهانه ۷۰۰ مورد شیمی درمانی در این انجمن انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در اجرای خدمات‌رسانی ارائه خدمات دندان پزشکی بیماران دستور کار قرار گرفته که تاکنون ۴۶۳ خدمات دندانپزشکی به این بیماران صورت گرفت.

آسوری از دیگر برنامه‌های هیات مدیره را راه‌اندازی مرکز جامع، مرکز تصویربرداری، مرکز غربالگری و تشخیص سرطان بیان و مطرح کرد: برنامه آموزش و پیشگیری از سرطان و مرکز جامع بیمارستان سرطان برای ارائه خدمات برای استان از دیگر برنامه‌های این مجموعه است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور رسیدگی به امورات بیماران در این انجمن هفت کمیته چون، فعال، آموزش و پژوهش، روستایی، سلامت، روابط عمومی به منظور آموزش چهره به چهره، کمیته توسعه سازمانی به منظور هدفگذاری جهت ساماندهی کمیته‌ها راه‌اندازی شده است.

به گزارش خط شمال، در پایان این مراسم در مرحله اول از تجلیل خیرین و حامیان بیماران و خانواده‌های تحت پوشش انجمن آرین ۱۲۰ نفر با اهدای تندیس مورد تجلیل شدند.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.