1
استاندار مازندران:

۵۳ هزار واحد مسکن ملی در مازندران احداث می‌شود

  • کد خبر : 4786
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰:۰۶
۵۳ هزار واحد مسکن ملی در مازندران احداث می‌شود
استاندار مازندران با اشاره به طرح خانه دار شدن مردم در دولت سیزدهم از ساخت ۵۳ هزار واحد طرح نهضت مسکن ملی در سطح استان خبر داد.

به گزارش “خط شمال” سید محمود حسینی پور شامگاه سه شنبه در مراسم کلنگ زنی فاز اول ۵۰۰ واحدی طرح نهضت مسکن ملی که در شهرک شهید سلیمانی برگزار شد، گفت: از ۵۳ هزار واحد مسکن ملی در سطح استان مازندران چهار هزار واحد مربوط به شهرستان نکا است که فاز اولیه این طرح در قالب ۵۰۰ واحد آغاز به کار کرد.

وی افزود: با توجه به ثبت نام بیش از شش هزار از شهروندان نکایی در این طرح طبق راستی آزمایی انجام شده ثبت نام چهار هزار نفر مورد تأیید خواهد بود.

استاندار مازندران با اشاره به مشکل زمین برای این طرح در شهرستان نکا تصریح کرد: متأسفانه در فازهای بعدی این طرح در شهرستان نکا نبود زمین مناسب برای ساخت مشاهده می‌شود که مسئولان مربوطه این حوزه باید پس از اتمام فاز اول مشکل نبود زمین در فازهای بعدی را مرتفع کنند.

به گفته حسینی پور در این برهه از زمان با پیگیری مطالبات مردمی باید عملکرد مناسبی از خود در کارنامه خدمتی به مردم ارائه دهیم. این مسئول متذکر شد: تأمین مسکن امروز به عنوان امنیت اجتماعی محسوب می‌شود که تمامی دست اندرکاران این حوزه در شهرستان‌های مازندران باید با تمام قدرت به این امر بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث مسکن ملی بحث مهندسی و استحکام ساختمان از ضرورت بالایی برخوردار است که هم مهندسین ناظر و هم پیمانکاران توجه داشته باشند مسکن مستحکم تحویل مردم دهند.

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=4786

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.