2

۳۸۰ پایگاه در واحدهای تولیدی کشور فعال هستند

  • کد خبر : 9089
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
۳۸۰ پایگاه در واحدهای تولیدی کشور فعال هستند
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ۳۸۰ پایگاه در واحدهای تولیدی کشور فعال هستند و به کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی براساس شاخص‌های علمی ارزیابی نشان اقتصاد مقاومتی اهدا می‌شود.

به گزارش “خط شمال” سردار محمد زهرایی امروز در همایش بزرگ روز بسیج قشر کارگری در کارخانه چوب و کاغذ ساری با حضور مسیولین کشوری و استانی و کارگران نمونه استان و با محوریت تجلیل از برترین های طرح نشان اقتصاد مقاومتی استان مازندران برگزار شد، با اشاره به اهدای نشان اقتصاد مقاومتی به واحدهای تولیدی برتر اظهار داشت: مردم پایه کردن اقتصاد مأموریت مهم قرارگاه اقتصادی است چراکه طبق فرمایش حضرت امام ورود بسیج سبب می‌شود تا اقتصاد مردم پایه شود.

وی با عنوان اینکه اهدای نشان اقتصاد مقاومتی یک کار علمی و ارزشمند برای ارزیابی واحدهای تولیدی است، و گفت: این نشان بررسی می‌کند که واحدهای تولیدی چقدر در تحقق اقتصاد مقاومتی موفق هستند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی فقط به معنای صادرات نیست، یادآور شد: اقتصاد مقاومتی فقط تولید و نگهداشت نیروی انسانی و غیره نیست و مؤلفه‌های زیادی در آن نقش دارند و اهدای نشان اقتصادی به واحدهای تولیدی برای ترغیب و تشویق به رشد تولید کمک می‌کند.

سردار زهرایی با اظهار اینکه رزمایش گروه‌های جهادی از امروز با رمز مقدس یا امام حسن (ع) آغاز می‌شود، با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی یادآور شد: اقتصاد مقاومتی به عنوان یک راهبرد عملیاتی در سال جاری تعریف شده است

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=9089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.