1
رییس اداره ورزش و جوانان محمودآباد:

۲ پروژه نیمه تمام ورزشی امسال به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 1432
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
۲ پروژه نیمه تمام ورزشی امسال به بهره‌برداری می‌رسد
رییس اداره ورزش و جوانان محمودآباد گفت: دو پروژه نیمه تمام ورزشی در شهرستان داریم که در سال ۱۴۰۰ با تخصیص اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان به بهره‌برداری خواهد رسید.

مهدی شعبانپور صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه ورزشی که در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار و تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان با بیان اینکه ۳۰ درصد مدال‌های المپیک سهم مازندران است، اظهار کرد: در مسابقات المپیک ۹ نفر اعزامی از مازندران داشتیم که موفق به کسب ۱نقره و ۲ بزنز در ورزش کشتی شدیم.

وی افزود: امیدواریم در این شغل مهم و حساس شما خبرنگاران در پردازش اطلاعات و انتقاد منصفانه در مسیر رشد و ارتقاء زمینه‌های علمی و اقتصادی در کنار مسئولین مثمرثمر واقع شوید.

رییس اداره ورزش و جوانان محمودآباد تصریح کرد: از خبرنگاران تقاضا دارم با توجه به مخاطبان بی‌شماری که حوزه ورزش دارد در انعکاس اخبار ورزشی و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی همراه ما باشند.

شعبانپور با اشاره به سهم ۳۰ درصدی مازندران در مدالهای المپیک خاطرنشان کرد: این رقم نشان‌دهنده جایگاه رفیعی مازندران در ورزش است اما شهرستان محمودآباد نیز قطعاً با همراهی و انتقادات تحلیل‌های منصفانه شما قدم‌های بزرگی را در عرصه ورزش خواهد برداشت.

وی ارکان اصلی ورزش را آموزش، استعدادیابی و مسابقات ورزشی برشمرد و گفت: ما به دنبال افزایش باشگاه‌های ورزشی در بخش خصوصی هستیم چراکه که می‌توان سرانه ورزش شهرستان را از این طریق افزایش داد.

رییس اداره ورزش و جوانان محمودآباد ادامه داد: ما به دنبال اجرای طرح پیشنهادی در ارتباط با چالش‌ها و نواقص ورزش شهرستان و همه ابعاد به خصوص بعد زیرساختی هستیم خوشبختانه در تمام موارد در اولویت بندی کردیم اما در بخش اعتبارات در جلسه با معاون وزیر متوجه اعتبار هرساله ۱۰ میلیارد تومانی نماینده مجلس در حوزه فرهنگی ورزشی شدیم.

شعبانپور افزود: این رقم قابل ملاحظه‌ای است که ما باید بتوانیم با رایزنی‌های مختلف این اعتبارات را به شهرستان خود تخصیص دهیم.

وی در پایان از شرکت تیم سایپای طبرستان در لیگ دسته ۳ بزرگسالان کشور و تیم سه نفره بسکتبال شهرستان به‌عنوان تنها نماینده مازندران در لیگ دسته ۲ بزرگسالان کشور خبر داد و گفت: در جلسات و رایزنی‌های مختلفی که داشتیم بحث مالی آن‌ها فراهم شده است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=1432

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.