2

۱۹ پروژه بزرگ آبرسانی در مازندران کلنگ‌زنی شد

  • کد خبر : 3264
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
۱۹ پروژه بزرگ آبرسانی در مازندران کلنگ‌زنی شد
آئین کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی ۱۹ پروژه بزرگ آبرساني بسیج استان مازندران به‌مناسبت میلاد با سعادت امیرالمومنین امام علی عليه السلام با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا صبح امروز در روستاي دولت‌آباد شهرستان ساري برگزار شده است.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ این عملیات بزرگ خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی که به‌همت سازمان بسیج مستضعفین و با مشارکت و هم افزایی وزرات نیرو و آبفای کشور برنامه‌ریزی و کلنگ آغاز اجرای آن در آستانه ولادت با سعادت امام علی علیه السلام همزمان در سراسر کشور زمین زده شد، در استان مازندران با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان برای رفع مشکلات بی‌آبی و کم آبی ۱۲۸ روستای محروم و دور افتاده اجرایی می‌شود.

سردار مسلمی  فرمانده سپاه کربلا مازندران در حاشیه آئین کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرايي ۱۹ پروژه بزرگ آبرسانی بسیج استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به‌مناسبت میلاد امام علی (ع) با عنوان طرح بزرگ بسیج آبرسانی ۱۹ پروژه برای آبرسانی به ۱۲۸ روستا در سطح مازندران در ۱۰ شهرستان همزمان شروع خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ۱۲۸ روستا مجموعا در حدود ۳۲ هزار خانوار بهره‌مند از آب آشامیدنی سالم خواهند شد‌.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: مجموع اعتبارات در این طرح بسیج ۳۳۰ میلیارد است که با همکاری آبفای استان، وزارت نیرو، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی سپاه به مرحله اجرا می‌رسد.

مسلمی خاطرنشان کرد: این طرح با نظارت فنی آبفای مازندران و بهره‌گیری از مشاوران و کارشناس فنی ظرفیت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی اجرایی خواهد شد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دکتر برارزاده مدیرعامل آبفای مازندران یادآور شد: تلاش این بزرگواران باعث شد تا طرح با کیفیت بالا امروز به مرحله بهره‌برداری برسد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.