5

۱۷ مرداد ماهی دیگر پَر/ اینجا موتورهای جستجو از کار افتاده‌اند

  • کد خبر : 11198
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۴۶
۱۷ مرداد ماهی دیگر پَر/ اینجا موتورهای جستجو از کار افتاده‌اند
برگ دیگری از تاریخ ورق خورد و ۱۷ مردادی دیگر گذشت؛ روزی در سال که مزین به‌نام شهید خبرنگار، شهید محمود صارمی است اما برای برخی مسئولین و مدیران این روز بیهوده و بی‌ارزش.

به گزارش “خط شمال” خبرنگاری سخت‌ترین شغل دنیاست به‌خصوص برای بانوان؛ این سال‌های اخیر نیز به دلیل عدم حمایت‌ها و امرار معاش سخت متاسفانه دیدیم که قلم برخی از خبرنگاران فروشی شده است.

در این بین مسئولانی نیز سوء استفاده کردند و به‌نوعی “از آب گِل آلود ماهی خوبی شکار شد” هر آن که تعریف و تمجید کرد، مورد لطف قرار گرفت و هر آنکه پایبند به رسالت و قسم به قلمش ماند، جز بی‌احترامی چیزی ندید.

این قاعده برای استانی استثنا نیست و در همه کشور اینگونه بی‌ارزشی‌ها دیده می‌شود؛ شخصا معتقدم که اگر متولیان امر برای اهالی رسانه ارزش و احترامی بیش قائل باشند و حمایت کنند، مسئولی امروز نمی‌تواند بی‌توجهی به قداست قلم خبرنگاری داشته باشد.

و اما من به‌عنوان بانوی خبرنگار شهرستان محمودآباد از دغدغه‌هایی می‌نویسم که شاید زودتر باید گفته می‌شد که آیا آقای مسئول حواست هست چه میکنی؟؟
هر ساله شاهد بی‌توجهی‌هایی به برگزاری مراسم روز خبرنگار هستیم اما چه کسی از دغدغه‌هایمان خبر دارد؛ گاهی ماندن بین دو راهی نوشتن‌هایی از خوب یا بد؛ همانند پای بر گلو فشردن، درد دارد و از اولین سال‌های ورودم به عرصه خبر بارها گفتم و می‌گویم “دردم را از هر طرف بخوانی درد است”
معیشت خبرنگاران، بیمه و مسکن جزو اولین گزینه‎‌هاست اما مهمترین آن شکایت‌های برخی از مسئولین از خبرنگاران پرسشی را در ذهن تداعی می‌کند که آیا واقعا آزادی بیان داریم یا خیر. اگر هست چرا برخی مدیران در مقابل انتقاد سازنده جبهه می‌گیرند و اگر نیست که نیست دیگر…
بانوی خبرنگاری از استان مازندران که تمام دغدغه‌اش انعکاس درست و دقیق خبر است و در پیچ و تاپ مشکلات زندگی و بزرگ‌ کردن فرزند با خود هر روز زمزمه خواهد کرد که دلم برای شهرم می‌سوزد.
آقای مسئولی که امروز پشت میز دفتری نشسته‌ای که شاید فردا آن میز و اتاق متعلق به فرد دیگری شود؛ بدان که من تا ابد خبرنگار می‌مانم و می‌نویسم از آنچه شما انجام داده‌ای…
شما مدیون خون شهدا هستید و پاسخگو به مردم؛ اما..آیا..میدانی که ارتباط تاثیرگذار یک مدیر با مردم تنها از طریق رسانه محقق خواهد شد؟؟
حال سوالم این است که چرا یک نماینده عالی دولت در شهرستان در روز ۱۷ مرداد ماه که با نام روز خبرنگار است حتی از ارسال پیامی دریغ کرد؟ خلاصه که روز خبرنگار نه تبریکش دلنشین است نه پیام‌های تبریک آن وقتی که مسئولان خود را به فراموشی زده‌اند.
آری؛ آقای مسئول لطفا برای تمامی اهالی رسانه در شهرستان ارزش قائل باشید و در پایان به‌عنوان بانوی خبرنگار؛ لطفا به مردم شهرم پاسخ دهید در حوزه اجتماعی به‌طور اختصاصی در حوزه بانوان چه اقداماتی از زمان انتصاب داشته‌اید؟؟

 

تیترها می‌رسند و می‌افتند

رسم دنیا همیشه این بوده است

عاقبت، آن‌چه تیتر خواهد شد

خبر داغ روز موعود است…

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.