5

۱۱۶۰۰ مددجوی کمیته امداد مازندران فاقد مسکن هستند

  • کد خبر : 11837
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷
۱۱۶۰۰ مددجوی کمیته امداد مازندران فاقد مسکن هستند
مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: ۱۱ هزار و ۶۰۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد این استان فاقد مسکن هستند.

به گزارش “خط شمال” میثم معافی در حاشیه مراسم کمک‌رسانی به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد آمل با حضور خیرین در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مازندران محرومیت پنهان دارد، اظهار کرد: وضعیت مسکن دانش‌آموزان‌ تحت پوشش خوب نیست و ۳ هزار و ۶۰۰ دانش آموز مستاجر داریم.

وی با تاکید بر اینکه بخاطر گرانی زمین در مازندران ساخت مسکن سخت است، افزود: هم‌اکنون ۱۱ هزار و ۶۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد مازندران فاقد مسکن هستند.

معافی عنوان کرد: در برخی استان‌ها در غالب نهضت ملی مسکن شهر می‌سازند ولی در مازندران قیمت زمین و سرانه هزینه نیز بالاست.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به پویش جشن عاطفه‌ها مطرح کرد: ۱۶ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد این استان قرار دارند که در آستانه بازگشایی مدارس این پویش شروع و تا مهرماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه به لحاظ حفظ کرامت دانش‌آموزان‌ تمام لوازم نیکوکاری از سمت محله و مدرسه کمک‌رسانی می‌شود، خاطرنشان کرد: طی جلسه‌ای با آموزش و پرورش، لوازم تحریر به مراکز نیکوکاری آموزش و پرورش داده می‌شود.

معافی از فعالیت ۴۸۰ مرکز نیکوکاری در مازندران خبر داد و گفت: برخی از این مراکز تخصصی و برخی معیشتی هستند و مردم در جهت مشارکت می‌توانند با شماره‌گیری *۸۸۷۷*۰۱۱# در این کمک‌رسانی همراه شوند.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=11837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.