3

۱۰۰۰ مددجوی فاقد مسکن مازندران زمین برای ساخت ندارند

  • کد خبر : 2596
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
۱۰۰۰ مددجوی فاقد مسکن مازندران زمین برای ساخت ندارند
مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه دو هزار و ۵۰۰ مددجو فاقد مسکن هستند گفت: هزار مددجویان استان فاقد زمین هستند.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ حجت الاسلام بشیر عالیشاه بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در سال جاری در ماه‌های محرم و صفر یک میلیون و ۸۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است، گفت: ۱۷۰ هزار بسته سبد غذایی به ارزش ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان توزیع شد.

وی گفت: همچنین در نذرواره سردار سلیمانی از روز اربعین تا سالروز شهادت امام رضا (ع) روزانه ۲۰ هزار سبد غذایی بین خانوارهای نیازمند توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع ۱۵ هزار سبد غذایی با همکاری آستان قدس رضوی در استان گفت: خیران نیز کمک‌های شایسته ای داشتند و در نیمه اول امسال مراکز نیکوکاری ۱۰۰ میلیارد تومان به نیازمندان خدمات رسانی کردند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به ساخت مسکن برای مددجویان تحت حمایت گفت: در حال حاضر هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مددجویان در دست ساخت است و این طرح‌ها با همکاری بسیج سازندگی در حال اقدام است.

حجت الاسلام عالیشاه یادآور شد: امیدواریم تا نیمه اول سال آینده مسکن مددجویان تکمیل و تحویل شود ولی در حال حاضر دو هزار و ۵۰۰ مددجو فاقد مسکن بوده که هزار و ۵۰۰ نفر فاقد زمین هستند.

وی خواستار حمایت خیران برای اهدای زمین و ساخت مسکن برای مددجویان شد.

وی با اشاره به طرح امداد هوشمند نیز گفت: تا ۵۰ روز آینده تمامی اطلاعات مددجویان باید ثبت سیستم امداد هوشمند شود و برای این کار لازم است تا شمار همراه به نام مددجو ثبت شده باشد.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=2596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.