3

یک فوتی کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در مازندران

  • کد خبر : 8421
  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
یک فوتی کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در مازندران
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: مجموع بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و علوم پزشکی بابل مجموعا ۱۳۷ نفر و میزان فوتی در مازندران نیز ۱ نفر بوده است.

به گزارش “خط شمال” دکتر فرهاد غلامی با اشاره به میزان بستری جدید در ۲۴ ساعت گذشته ،خاطرنشان کرد: روز گذشته یک فوتی ثبت شده و ۱۹ بستری جدید نیز گزارش شده است.

وی افزود: طی روز گذشته۲۶ بیمار کرونایی ترخیص و میزان بستری کلی مبتلایان این ویروس ۳۰۴ نفر بوده است که از این تعداد ۲۵ نفر در بخش “آی سی یو” بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به رنگ بندی شهرهای استان، گفت: رنگ قرمز در شهرهای مازندران صفر بوده و شهرهای جویبار و رامسر نارنجی و شهرستان‌های قائمشهر، میاندرود، سیمرغ، محمودآباد، نور و نوشهر به رنگ آبی و ۱۴ شهرستان به رنگ زرد کرونایی درآمدند.

غلامی تصریح کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت استفاده از ماسک ۱۷ درصد و رعایت بهداشت در اماکن عمومی نیز ۴۶ درصد در کاهش مبتلایان به کرونا و حذف رنگ قرمز از شهرها تاثیر داشته است.

بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی بابل، در این شهرستان نیز شمار بستری جدید مبتلایان به ویروس کرونا ۶ نفر است که ۳۳ نفر از قبل بستری بودند؛ از این تعداد ۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه مراقبت می‌شوند، طی ۲۴ ساعت گذشته در بابل نیز فوتی گزارش نشده است.

گفتنی است مجموع بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و علوم پزشکی بابل مجموعا ۱۳۷ نفر اعلام شده است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=8421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.