2

گردهمایی روسای هیئت ورزش‌های همگانی بسیج مازندران برگزار شد

  • کد خبر : 3546
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
گردهمایی روسای هیئت ورزش‌های همگانی بسیج مازندران برگزار شد
گردهمایی هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان‌ها و کمیته‌های استانی مازندران با حضور ابوالحسنی رییس هیئت ورزش‌های همگانی بسیج مازندران و اعضای این هیئت به میزبانی سرخ‌رود برگزار شده است.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ در این گردهمایی که با حضور صفی‌نیا معاونت ورزش قهرمانی تربیت بدنی بسیج استان، الهام مختاری نایب رییس بانوان، سرهنگ علیزاده جانشین سپاه ناحیه محمودآباد، سرهنگ قاضی مسئول تربیت بدنی سپاه محمودآباد، محمدحسین احمدی هیئت رئیسه و محمد اکبرزاده دبیر هیئت ورزش‌های همگانی بسیج استان و جمعی از کمیته های استانی و مسئولین همگانی حوزه شهرستان‌های این استان برگزار شد دبیر هیئت گزارشی را از عملکرد کلی هیئت همگانی مازندران، حوزه و شهرستان‌های آن در سال ۴۰۰ ارائه کرد.

اکبرزاده با بیان اینکه حوزه شهرستان‌ها وهیئت‌های همگانی استان بازوان پرتوان این هیئت هستند، گفت: با درایت و هوشیاری مسئولین آن هیات ها و همچنین با فعال کردن کمیته های ورزش همگانی در شهرستان مربوطه می توانیم ورزش همگانی را در شهرستانهای استان مازندران ارتقا و گسترش دهیم.

ابوالحسنی ریاست هیئت نسبت به استفاده از ظرفیت‌ها بیان کرد: باید با تعامل و استفاده از ظرفیت های محلی ازجمله فرمانداری ها، شهرداری، شوراها فعالیت های ورزشی را دراستان و در بین خانواده ها نهادینه کنیم.

جلسه پرسش و پاسخ مسئولین هیئت همگانی شهرستان‌های مازندران با مسئولین هیئت استان نیز از دیگر برنامه‌های این نشست بود که در آن مسئولین همگانی شهرستان‌ها به بیان عملکرد کاری و همچنین نظرات و انتقادات خود پرداختند.

گفتنی‌ست؛ محسن کبود فیروزجایی شهردار سرخ‌رود، اکبرزاده، خاکپور و جعفرزاده اعضای شورای اسلامی شهر سرخ رود به‌عنوان مهمانان ویژه در این گردهمایی حضور داشتند.

در پایان محمد حسین احمدی به‌عنوان هیئت رئیسه هیئت معارفه و مهران خاکپور به عنوان کمیته پینت بال هیئت ابقا شد و در خاتمه عملکرد هیئت‌های ورزش همگانی شهرستان‌ها در سال ۱۴۰۰ و برنامه‌های آن‌ها در سال ۱۴۰۱ ،مشکلات و چالش‌ها در جهت توسعه ورزش‌های همگانی سراسر استان مازندران مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.