4
اجرای پروژ‌ه‌های عمرانی در محمودآباد ادامه دارد...

گام محکم شهرداری در ساخت 13 پروژه با اعتبار حدود 600 میلیارد ریال

  • کد خبر : 3310
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱
گام محکم شهرداری در ساخت 13 پروژه با اعتبار حدود 600 میلیارد ریال
شهردار محمودآباد توسعه شهری و آماده‌سازی زیرساخت‌های عمرانی 13 پروژه در دست ساخت این شهرستان را با اعتبار حدود 600 میلیارد ریال عزم جدی مجموعه و اولویت کار دانست.

به گزارش قلم شمال آنلاین؛ مهدی اختیاری در حاشیه بازدید از پروژ‌ه‌های عمرانی در دست ساخت شهرداری محمودآباد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اصحاب رسانه چشم بینا و گوش شنوا در جامعه هستند، اظهار داشت: تعامل بین خبرنگاران و مسئولین باعث می‌شود تا زمینه اطلاع‌رسانی به شهروندان فراهم شود.

وی در خصوص جذب سرمایه‌گذار در مجموعه شهرداری تصریح کرد: برای جذب سرمایه‌گذار باید زیرساخت صورت گرفته باشد؛ برای اقداماتی که راستای انجام پروژه‌ها در این شهرستان صورت گرفته به‌زودی فرخوان برای جذب سرمایه‌گذار داده می‌شود.

شهردار محمودآباد با اشاره به آزادسازی سواحل در این شهرستان که دستور قضایی آن بر عهده دادستان محمودآباد و استاندار مازندران است، گفت: پلاک‌های ساحلی که در تملک شخصی است با توافق دادستان، فرماندار و شهرداری پذیرفته شد و در حال حاضر تمام امکانات شرکن نفت بعد از آزادسازی که در حریم قرار دارد تخریب نخواهد شد و در آینده مورد استفاده مردم شهر و گردشگران خواهد بود.

اختیاری ضمن تشریح برنامه‌های فنی و عمرانی در سطح شهرستان محمودآباد خاطرنشان کرد: یکی از پروژ‌ه‌ها ساختمان شماره دو شهرداری واقع در کنارگذر غربی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال با زمینی حدود 1200 مترمربع و زیربنای 520 مترمربع، پروژه احداث پل نسیم 64 با عتبار 190 میلیارد ریال، خیابان 16 متری خط واحدی شامل زیرسازی و آسفالت با اعتبار 190 میلیارد ریالی، احداث دیواره بتنی پیته‌رود جهت ساماندهی بستر و حریم نهر با اعتبار 40 میلیارد ریالی است.

وی ادامه داد: احداث دیواره بتنی نهر زیگ‌رود با اعتبار 65 میلیارد ریال، زیرسازی و آسفالت کنارگذر شرقی و اتصال آن به به خیابان اداره برق برای کاهش ترافیک با اعتبار 62 میلیارد ریال، لوله‌گذاری ضلع جنوبی کنارگذر شرقیجهت هدایت آب‌های سطحی با اعتبار 42 میلیارد ریال از دیگر اقدامات در حوزه عمران شهری محسوب می‌شود.

شهردار محمودآباد در خصوص پروژه در دست اقدام احداث کمپ چادرخواب مسافران نوروزی با اعتبار 8.5 میلیارد ریال گفت: این پروژه به‌منظور ساماندهی چادرخواب‌ها در این شهرستان برای استفاده مسافرین نوروزی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

اختیاری پروژه زیربنایی احیای نهر چایرود با هدف کمک به جمع‌آوری آب‌های سطحی و هدایت آن به سمت دریا با اعتبار 25 میلیارد ریالی، احداث پل و کانال کوی باران 16 جهت تسهیل در عبور و مرور با اعتبار 10 میلیارد ریالی و پروژه در دست اقدام احداث دیوار سنگی شهرود در نقاط بحرانی جهت جلوگیری از آب شستگی و رانش جداره‌های رودخانه و تخریب آسفالت با اعتبار 110 میلیارد ریالی را از دیگر اقدامات شهرداری محمودآباد دانست.

وی در پایان با اشاره به پروژ‌ه عمرانی در دست ساخت که مرمت و ایجاد کاربری جدید برای ساختمان‌های پارک طاهباز خاطرنشان کرد: کار این پروژه با اعتبار 10 میلیارد ریالی از اوایل سال آینده به‌منظور بهره‌برداری یک ساختمان برای ایجاد موزه و ساختمان دیگر برای ایجاد خانه فرهنگ و هنر در شهرستان آغاز خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=3310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.