3

کلنگ احداث یادمان شهدای سرخ‌رود به زمین خورد

  • کد خبر : 12932
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
کلنگ احداث یادمان شهدای سرخ‌رود به زمین خورد
کلنگ احداث یادمان شهدای سرخ‌رود ظهر امروز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در پارک پردیس به زمین خورده است.

به گزارش “خط شمال” یادمان شهدای خوشنام در پارک پردیس سرخ‌رود امروز کلنگ‌زنی شد تا در روز شهادت حضرت فاطمه (س) شاهد حضور شهدای خوشنام در این مکان باشیم.

حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود در این خصوص اظهار داشت: امروز شاهد آیین کلنگ‌زنی احداث یادمان شهدای خوشنام در پارک پردیس هستیم.

وی تصریح کرد: جانمایی این یادمان با حضور مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و جلسات متعدد صورت گرفت تا به‌مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) شاهد حضور این شهدا در شهر سرخ‌رود باشیم.

امام جمعه سرخ‌رود در پایان خاطرنشان کرد: ستادی برای استقبال، وداع و مراسمات شهدای خوشنام تشکیل شد تا بتوانیم میزبانی خوبی ارائه دهیم.

مهندس محسن کبود فیروزجایی شهردار سرخ‌رود نیز در آیین با اشاره به اجرای کامل این پروژه در اولین فرصت ممکن، گفت: این یادمان با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر در کوتاه‎ترین زمان ممکن به اتمام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: عملیات ساخت یادمان شهدای خوشنام از امروز آغاز می‌شود؛ یاد و نام شهدا به ویژه شهدای گمنام که میهمان ما هستند، همیشه باید زنده نگه داشته شود و مورد تکریم عموم قرار بگیرند.

شهردار سرخ‌رود در پایان یادآور شد: احداث این یادمان‌ به عنوان نمادی از استقامت، ایثار، از جان گذشتگی و ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی اقدامی ارزشمند است.

لینک کوتاه : https://khateshomal.ir/?p=12932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.